geen toegang tot internetdomein

Pagina: 1
Acties:

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
ik heb een internetdomein bij speedlinq. de inloggegevens kloppen. Ik heb er een nieuwe map kunnen aanmaken maar verder kan ik er geen bestand in zetten. Ik maak contact mbv internet explorer. ik heb windows xp en ik heb een netwerk en een wachtwoord op mijn computer. ik heb al geprobeerd in veilige modus, maar helpt niet. firewall en virusscanners staan uit helpt ook niet. als ik inlog dan blijft hij haken tenminste als ik zeg dat hij automatisch wachtwoord invult. ik heb helpdesk gebeld zij weten het ook niet. het vreemde is dat ik nu wel 2 mappen er op heb staan maar zonder inhoud.

[ Voor 13% gewijzigd door sunthere op 09-01-2006 18:22 ]

Verwijderd

sunthere schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:21:
ik heb een internetdomein bij speedlinq. de inloggegevens kloppen. Ik heb er een nieuwe map kunnen aanmaken maar verder kan ik er geen bestand in zetten. Ik maak contact mbv internet explorer. ik heb windows xp en ik heb een netwerk en een wachtwoord op mijn computer. ik heb al geprobeerd in veilige modus, maar helpt niet. firewall en virusscanners staan uit helpt ook niet. als ik inlog dan blijft hij haken tenminste als ik zeg dat hij automatisch wachtwoord invult. ik heb helpdesk gebeld zij weten het ook niet. het vreemde is dat ik nu wel 2 mappen er op heb staan maar zonder inhoud.

ik zal wel een of andere instelling niet goed hebben maar welke .......
Gebruik een ftp programma en zet je connection type op "PORT". Dat heeft bij mij wel gewerkt. Internet Explorer ondersteund dit niet, dus een ftp is echt nodig

• sunthere
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:23:
[...]

Gebruik een ftp programma en zet je connection type op "PORT". Dat heeft bij mij wel gewerkt. Internet Explorer ondersteund dit niet, dus een ftp is echt nodig
connection type "PORT" binnen het ftp programma?

en weet je een makkelijke en goed gratis ftp programma?

[ Voor 16% gewijzigd door sunthere op 09-01-2006 18:27 ]

Verwijderd

sunthere schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:25:
[...]

connection type "PORT" binnen het ftp programma?

en weet je een makkelijke en goed gratis ftp programma?
ik gebruik CuteFTP, die is heel handig. Kijk anders even op www.download.com naar gratis ftp programma's.

• sunthere
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:33:
[...]

ik gebruik CuteFTP, die is heel handig. Kijk anders even op www.download.com naar gratis ftp programma's.
nou ja zeg......! het is gewoon gelukt. je weet niet hoe vaak ik dit al probeerd heb. Met verchillende ftp progjes. Ontzettend bedankt voor de tip lang leve ftp cute!!!

Verwijderd

sunthere schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:45:
[...]

nou ja zeg......! het is gewoon gelukt. je weet niet hoe vaak ik dit al probeerd heb. Met verchillende ftp progjes. Ontzettend bedankt voor de tip lang leve ftp cute!!!
Weer iemand blij gemaakt: Onbetaalbaar
CuteFTP na een tijdje registreren: Afbeeldingslocatie: http://www.dynamicthinking.com/Mastercard.jpg
Pagina: 1