MS Boekhoudprogramma op Virtual PC?

Pagina: 1
Acties:

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-02 10:31
Ik vroeg me af of hier iemand een zakelijk Windows boekhoudpakket op zijn Mac onder VirtualPC heeft draaien?

Het belangrijkste zijn de stabiliteit en bestandsoverdracht. Mijn boekhouder heeft geen Apple en zal toch de exportfiles (mdb.Account) moeten kunnen verwerken.

Over de snelheid maak ik me geen zorgen aangezien dit boekhoudpakket niet grafisch zwaar is maar puur op tabellen en database-koppelingen is gebaseerd.

Nog mooier is het als iemand SnelStart draaiende heeft op een Apple, maar ik ben het hier nog niet tegengekomen.......

Jeroen

• _DeWie_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik werk ook fulltime op de mac en gebruik ook snelstart.
Heb ook gedacht over virtual-pc (het zal best werken neem ik aan )
Heb er alleen voor gekozen om een out pc'tje in de hook te zetten en
hiermee te connecten met remote desktop.
Over lan performed dit erg goed, en ik vond het een makkelijkere oplossing

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-02 10:31
Dat is inderdaad en optie waar ik nog niet aan gedacht heb. Het Wlan netwerkje ligt er al, dat is het probleem dus niet. Maar ik zit hier met beperkte ruimte.
Daarom werk ik nu op een Asus W2, ook mooi maar ik ben helemaal verliefd geworden op de G5 20" van een kennis van mij.............

Jeroen

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Het mooie van een remote desktop is dat je een oud pctje gewoon ergens in een hoek kunt zetten zonder muis, toetsenbord, monitor. Enkel een kast, powerkabel en utp kabeltje ;)

Zelf ben ik SnelStart ook niet tegengekomen voor de Mac. Maar heb je het volgende al in overweging genomen? http://www.snelstart.nl/online/index.php

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering