'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
| on (release) {
if (_root.process == 1) {
_root.menu_2.buttons_bio_mc._visible = false;
menu_2.gotoAndPlay(2);
}
} |
op frame 1 en 11 van de dropdown animatie zet je
code:
1
| _root.process = 1; |
op frame 2 en frame 12 zet je
code:
1
| _root.process = 2; |
opzich is het allemaal een workaround, je kan beter actionscripted tweening gebruiken http://www.actionscript.o...es_Documented/index.shtml
Mmm, het werkt niet helemaal geweldig. Bij het testen zie je de eerste keer wel een tekst, maar als je voor de tweede keer op de knop klikt dan doet hij het wel goed.
Heb nu in menu_2 de animatie één frame naar links opgeschoven (dus geen lege frames aan het begin) en nu schijnt hij wel te werken.
Toch denk ik wel dat je gelijk hebt dat het verstandiger is het geheel met Actionscript te animeren, maar goed ben ook maar een beginner, maar zal er zeker naar kijken.
Heb nu in menu_2 de animatie één frame naar links opgeschoven (dus geen lege frames aan het begin) en nu schijnt hij wel te werken.
Toch denk ik wel dat je gelijk hebt dat het verstandiger is het geheel met Actionscript te animeren, maar goed ben ook maar een beginner, maar zal er zeker naar kijken.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
opzich zou je de actionscripted tween ICM je _visible true en false kunnen gebruiken voor het beste resultaat:]
note: het is misschien slim om 2 verschillende balken alsnog te maken. stel je hebt portfolio aan en je gaat naar bio dan animeer je 2 balken tegelijkertijd :]
note: het is misschien slim om 2 verschillende balken alsnog te maken. stel je hebt portfolio aan en je gaat naar bio dan animeer je 2 balken tegelijkertijd :]
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 18:57 ]
Weet niet of ik je helemaal volg, maar het is de bedoeling, dat als je bijvoorbeeld in portfolio bent en je klikt op bio, eerst het portfoliomenuutje terugschuift en dan het biomenuutje naar beneden schuift (je switcht ook met visibility), dit lijkt me op zich niet heel erg lastig, maar eerst maar ff kijken of ik er uit kom.