iPod Video 60GB + Drummen. Kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 21:35
Beste allemaal,
Ik heb zojuist een iPod gekocht en ik ben een drummer. Ik zou graag drummen op muziek die op mijn iPod staat met een koptelefoon op. Ik vraag me af dat kan. Tijdens het drummen maak je namelijk grote en krachtige trillingen (vooral met de bass-drum). Ik vraag me dus af of de harde schijf die in de iPod zit, daartegen kan. Dus wil ik graag weten of ik kan drummen met mijn iPod.

Bij voorbaat dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 15:26
:P Ja, zal ongetwijfelt kunnen. Maar het blijft een hardeschijf, er komen idd behoorlijke trillingen soms vrij bij zo'n drumding ;) Ik denk niet dat ie er veel beter van wordt...maja het lijkt me dat je dat moeilijk kunt zeggen of voorspellen tenzij iemand dat al jaren doet.. ;)

Dus bij deze...Wie drumt er al jaren op mét zn iPod? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

masser120 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:25:
Beste allemaal,
Ik heb zojuist een iPod gekocht en ik ben een drummer. Ik zou graag drummen op muziek die op mijn iPod staat met een koptelefoon op. Ik vraag me af dat kan. Tijdens het drummen maak je namelijk grote en krachtige trillingen (vooral met de bass-drum). Ik vraag me dus af of de harde schijf die in de iPod zit, daartegen kan. Dus wil ik graag weten of ik kan drummen met mijn iPod.

Ik kan ermee hardlopen dus jij kunt ermee drummen :Y)

Stop je iPod anders in je binnenzak, waar het minder schud en trilt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:56

Q

Au Contraire Mon Capitan!

masser120 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:25:
Beste allemaal,

Zet er des noods een verlenkabel tussen en leg 'm verder op. Wil je 'm ook continue kunnen bedienen dan kun je 'm misschien wel het beste om je buik binden ofzo :) , als 't daar niet te afgetraind is dan kan dat mooi bufferen. :) ;) ;)

De volgende keer kun je beter eerst vragen en dan pas kopen, want jij had waarschijnlijk meer aan een flashplayer gehad, als je dit echt serieus wilde gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 22:57
Ik drum al jaren met een iPod, dus volgens mij kan het gewoon... Nog nooit problemen gehad in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 21:35
Ik zal het dan maar eens proberen, in mijn broekzak...

(gelukkig bestaat er nog garantie, eventueel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 23:55
Je kunt daar zeker mee drummen, als jij een HDD mp3 speler zo ver krijgt dat hij overslaat ( _/-\o_ ) ga je te ver. Voor de rest kunnen die kleine HDD's behoorlijk wat G-krachten verdragen.

Natuurlijk kun je hem ook beter zo hard mogelijk behandelen terwijl je nog garantie hebt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:34
Ik drum ook wel eens met iPod op, gewoon iPod onder mn kruk geschoven en rammen maar, niet in je zak want dat drumt kut :') Maar dat is echt geen probleem die lage trillingen, anders zou mijn mac heet ook al wel begeven hebben *staat er 5m vanaf*

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Pagina: 1