Toon posts:

Full duplex voor soundblaster live in win2k, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb problemen met het spel escape from monkey island (MI4) doordat ik een soundblaster live heb.

Na wat gezoek in de troubleshouting lijst van lucasarts kwam ik er achter dat het mijn geluidskaart was... er staat:
Creative Labs Sound Cards
If you start Escape from Monkey Island and the opening movie seems to be pausing or skipping, with the sound cutting in and out, you may have Full Sound Duplex disabled for the card. Enabling Full Sound Duplex operation will correct this problem.
Er staat vervolgens een uitleg hoe je dat moet aanzetten in win98, maar ik heb win2k en kan die instellingen nergens terugvinden !!

Heeft iemand een suggestie hoe ik dat moet doen, full-duplex aanzetten voor m'n soundblaster live??

Rob

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dan niemand een idee hoe je full duplex aanzet voor een SB Live! in windows 2000???

Verwijderd

Staat standaard aan in Win2k en is volgens mij nergens te veranderen in windows zelf (waarschijnlijk wel in register).
Sacerdote

Verwijderd

Topicstarter
Tsjah, de letterlijke instellingen voor full duplex zijn ook niet in windows 95/98 in te stellen.

Maar je kunt wel naar de factory defaults gaan, waardoor het aangaat. Echter, hoe doe je dat in win2k?

Iemand?

Rob