Toon posts:

resize javascript geeft problemen in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simpel javascript dat een element (divje in dit geval) uitrekt over de hele hoogte van het beeld . Hij berekent de hoogte van het beeld, haalt vervolgens een vaste waarde (van een menu of header) eraf en kent het verschil toe aan het betreffende element (meestal tekstvak) zodat deze de rest van het beeld vult.

Heeft altijd prima gewerkt, op zowel in IE als Firefox maar op de een of andere bizarre reden krijg ik nu in IE de volgende melding: "Fout: niet geïmplementeerd".
Volledig onduidelijk foutmelding dus en hij geeft hem telkens op regel 31, teken 4 terwijl ik hem in 1e instantie probeerde ik een bestaande site (vrij groot bronbestand) en nu in een testbestandje met 1 enkele div. In beide gevallen geeft ie em op regel 31, teken 4 terwijl deze regel leeg is.......

Bovendien werkt hij op onze trouwe vuurvos gewoon perfect zoals het hoort.
Maar IE moet mijn dag voor de zoveelste keer weer verzieken door dwars te liggen.

Zie http://www.idify.nl/test/idify/test.htm

Daarnaast gebruik ik exact hetzelfde script dus ook op andere sites (bijv. http://www.kobo-plantenservice.nl/site.php?pagina=wiezijnwij) en daar werkt het prima op IE!

Enige verschil is dat ie daar ook left, top en width in het javascript toekent aan de div.
Maar dat heb ik ook geprobeerd bij test bestandje en maakt geen verschil.

Ik weet t ff niemeer, iemand nog geniale ideeën?

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

MrBrown

Reservoir Dog

In de javascript is 'top' niet gedefinieerd. Hij geeft er wel een gekke melding op inderdaad, blijkbaar is top notmaal een identifier van het een of ander...