Toon posts:

User Accounts prog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb gezocht maar niet kunnen vinden.
Wat ik zoek is een user-accounts software die niet alleen de "mijn documenten" scheid.
Maar echt alles per user en account apart houd.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt,

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Onder welke OS moet dit gebeuren?
En zou je niet met Windows 2000 gewoon verschillende gebruikers kunnen maken en afschermen?

Wauw, een sig!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Wat bedoel je met "alles"?

Windows XP bezit tegenwoordig een redelijk fatsoenlijk user-systeem.. Mijn Documenten, Start-menu, Visuele instellingen (Achtergrond, Styles, etc.), Auto-opstart apps, worden allemaal gescheiden. Wat wil je nog meer dan?

[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 09-01-2006 15:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Het moet onder windows Xp gebeuren.
De users moeten zo gescheiden zijn alsof ieder op eigen partitie werkt.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Gebruikeraccounts maken, partities maken en die beveiligen. Iedere gebruiker moet op zijn schijf zijn spulletjes installeren en opslaan. Zorg wel dat die partities NTFS zijn ;)

Wauw, een sig!

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-08 16:07
Als je echt ALLES wilt scheiden, dan kun je ook vier aparte installs van Windows XP doen, op vier aparte partities. Daarna nog wel even rechten zetten, als je zeker wilt zijn dat ze niet bij elkaars bestanden moeten kunnen!

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bij de schijven en mappen de optie: Van deze map een persoonlike map maken. Niet aanvinken.
Hoe gaat dit te werk?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik snap niet helemaal wat je wilt. Waarom wil je persoonlijke mappen? Die heb je al: Mijn Documenten (zie F1 -> persoonlijke mappen).

Als je volledig gescheiden wilt, dus incl. programma's, wil je zoals gezegd verschillende Windows installaties doen, hetzij door dualboot, hetzij door virtuele PC's. Of lees je even goed in over hoe Windows gebruikersbeheer werkt. De howto's bovenaan Windows Operating Systems zijn een goed begin.

En als je (naar ik aanneem, ander vraag je het natuurlijk niet) al vele handleidingen hebt doorgenomen weet je dat de precieze versie van XP heel erg uitmaakt: welke is dit? Als je het verschil nog niet kent, zoek dit dus even op want dat is belangrijk voor wat je wilt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Je zou bijvoorbeeld van partitie D een persoonlijke partitie kunnen maken.
Alleen kan ik dat optie niet aanvinken en weet niet waar het aan ligt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:?

En je hebt Windows Operating Systems - Howto's and Guides al helemaal doorgenomen in die 9 minuten? Niet aanvinken: hoe kunnen wij dat weten als je niet meer informatie geeft zoals hetgeen ik vroeg? ;)

Ik stel voor dat je even goed alle beschikbare informatie doorneemt voor dat je enige vragen stelt. Beetje nutteloos anders :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1