OC winkel........Mycom

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Ik was vandaag weer is bij MyCom en rara wat zag ik daar.

psies ze hebben bijna alle Orbs.

P4 Orb fl 50,-
Blue ORb fl 50,-
Super Orb fl 60,-
Golden Orb fl 40,-
Chrome Orb fl 40,-

maar zodra je wat over oc-en vraagt dan weten ze nix.

ennuh dan over het ram gesproken fl 170,- voor 128mb pc133. voor echt merk ram als Hyundai, Apecer, Infineon. dus ik ga maandag toch maar weer ff 128mb halen.

Dus wat vinden jullie nou van MyCom? wordt het ook een beetje oc-winkel.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Nah, als ze je niet kunnen adviseren over oc-en, is het geen echte oc-winkel >:)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
|:(
is die blue orb niet wat prijzig, voor een mini koelertje

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik vind fl.50,- ook best veel maar ocshop vraagt ook iets van fl.40,- en verzendkosten zijn bij ocshop ook vrij hoog.

ik heb zelf een blorb voor $13.00 van www.coolerguys.com

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Vandaag in Haarlem een reepje 128 Mb PC133 gehaald voor f 170. Bleek 7,5 ns Infineon te zijn! Haalt probleemloos CAS 2 op 133 Mhz.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
klopt maar bij mij waren de pc133 op in haarlem, gvd :(

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:57

Nessuno

io sono nessuno

we kunnen wel dingen zeggen over over clocken maar dit doen we liever niet dr lopen nl heel wat newbie's in de oc wereld rond en als je dan dit of dat zegt en het gaat fout dan heb jij het gedaan
want jij zei dat het kon

ik maak het vaak genoeg mee Amd proc's die dood /in 2e gebroken /core kapot /enz |:(
door bv verkeerde potlood streepjes
of cooler verkeerd geplaats

dat is de reden dat we niets zeggen

tis heus niet omdat we het niet willen
en btw mycom word wel steeds meer een oc winkel komt om dat het asortiement steeds groter word dus kunnen we meer bestellen :)
en dat doen wij dus ook !

mzzl Pro

Na rose e cient spin

Verwijderd

Ik vind MyCom ook geen OC-Shop. Zou dit zo zijn alleen vanwege die koelertjes?
Afgezien daarvan vind ik MyCom de laatste tijd veel te duur worden sinds ze met die Ferrari's rondrijden.

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 00:38 schreef prodigy het volgende:
/me werkt bij de winkel elders genoemd in deze post in amsterdam op de ceintuurbaan <a href="i/s/smile.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>

we kunnen wel dingen zeggen over over clocken maar dit doen we liever niet dr lopen nl heel wat newbie's in de oc wereld rond en als je dan dit of dat zegt en het gaat fout dan heb jij het gedaan
want jij zei dat het kon

ik maak het vaak genoeg mee Amd proc's die dood /in 2e gebroken /core kapot /enz |:(
door bv verkeerde potlood streepjes
of cooler verkeerd geplaats

dat is de reden dat we niets zeggen

tis heus niet omdat we het niet willen
en btw mycom word wel steeds meer een oc winkel komt om dat het asortiement steeds groter word dus kunnen we meer bestellen :)
en dat doen wij dus ook !

mzzl Pro
nou het klopt niet helemaal wat je zegt, in eindhoven vertellen ze me wel wat ze weten. sommige hebben wel een beetje verstand van ocen :)

enne als die magazijn groter wordt, waarom verkopen jullie geen andere spullen, maar altijd asus en maxtor en dergelijke specifieke merken...
dit moet maar is een keer veranderen vind je niet?

Verwijderd

Idd. Alleen maar HP printers, Asus moederborden. Wordt wat eenzijdig.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

hung edit je post ff dit is enigzins iritant, een grote link.........

Verwijderd

Ik heb bij mycom kinkiestraat in adam een av7 pro gehaald kreeg een scsi board met sjit mee... vautje :)

Verwijderd

He prodigy,

Wanneer kopen jullie ook de Golden Orb en dan in de smalle versie in??
Want de normale past bij mij niet.

Verwijderd

Ik kreeg allemaal gezeur aan m'n kop toen ik een SuperOrb kwam halen. Die meneer helemaal stressen dat hij slechter koelt dan de standaard coolermaster en dat je je mobo en je proc mee kan breken. Ik had de neiging te zeggen 'waarom verkopen jullie hem dan', want hij kraakte dat ding helemaal af.

Verwijderd

Ja dat had ik dus ook!!

Vraag dus om die SuperOrb en dan begint hij erover dat de Standaard coolermaster die er al op zit veel beter is dan de Superorb:r

Ik kan er echt NIET tegen als iemand me op andere gedachten probeerd te brengen als ik iets wil kopen!
Waar om denkt die gast dan dat ik iets ga kopen, omdat het leuk staat?|:(

Verwijderd

maar die blue orb ik zie die ECHT niet in hun prijzen lijst staan. Want ik zal hem graag willen hebben.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 11:39 schreef Worstenbrood het volgende:
maar die blue orb ik zie die ECHT niet in hun prijzen lijst staan. Want ik zal hem graag willen hebben.
hij is er ook sinds pas. want ik heb hem zaterdag in de vritine zien liggen.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Scheelt het veel met een Blue Orb ?? Ik heb een Asus V6600 deluxe die nog al eens boven de 60 graden komt en soms ook boven de 70 graden. :(

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
zou zeggen try it.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46
Nou voor 50 gulden is het niet ff van zo try it.. om je videokaartje een klein beetje te overclocken, wat misschien niet eens zo vlotjes hoeft te verlopen. Maar de enige manier om uit te zoeken of het bij jou iets uitmaakt is...... uh... uitproberen |:( :P *D

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb eral 1 maar ik heb nog niet gechecked of ie veel koeler is. maar mooi staat ie wel.

Verwijderd

Hmm ik werk ook bij bovengenoemde zaak en idd zijn er wat medewerkers die t nog niet helemaal doorhebben maargoed feit is wel dat we door die SuperOrb veel mensen terug krijgen met een gesloopte/afgebrokkelde/gebroken(!) core.
1 klant had t gepresteerd zn SMD-weerstandjes naast de core weg te schampen met een elders gekochte Spire-Orb |:(
koelsmurrie over al zn bridges enzo.
Ik wou m echt aangeven wegens mishandeling :)

We (ik iig) proberen dus de klanten de plus (koelt een stukkie beter dan de Coolermaster 6H51 die we ook leveren) en minpunten (je sloopt de core als je een beetje druk zet onder een hoek groter dan 15* bij het assembleren) van die koeler uit te leggen zodat ie zelf kan kiezen.

En tweakers haal je er niet meteen uit dus die krijgen dan te horen wat ze misschien allang zelf wisten :)

Maargoed, die BlueOrb is ook een leuk dingetje, 50,- is wat duurder dan andere shops maar bij ons kun je m gewoon aan de balie kopen en meteen meenemen en geen rembourskosten(als je m in de winkel koopt). Ik heb er zelf ook eentje meegenomen en hij loopt bij mij op 6100RPM ipv 4600 zoals de specs vertellen :)
Van de P4-Orb en Low-profile-Orb heb ik vooralsnog nix gezien maar wat niet is kan nog komen.

Verder moet je begrijpen dat een winkel geen garantie kan geven op producten die overgeclockt worden omdat er van de fabrikant uit geen ondersteuning en garantie naar de winkel word gegeven.

Niet bij elke Mycom-medewerker kun je terecht voor info over overclocken en tweaken maar sommigen weten echt wel waar ze over praten.

Verwijderd

hmmm

ABIT moederborden??

DIE MIS IK!!!

ik wil ze wel bij mycom kope..

alleen die kwakzalvers aan de overkant hebben ze =(

Verwijderd

Als je ooit bij MyCom Eindhoven komt zijn er een paar mensen die je wel willen helpen met info over overclocken enz. nl. Roy van de verkoop en Martin van de TD.
Maar alle wannabee overclockers: dat zakje wat bij de blue en de super orb zit met koelpaste moet er niet helemaal op.
komt iemand terug met zijn hele proc. onder de koelpasta dat is toch stom :)
en of je de blue orb moet kopen? gewoon doen bevalt hij niet breng je hem terug
ook geen punt bij MyCom.
Groeten van Roy de MyCom Eindhoven verkoper 8-)

Verwijderd

Ik heb vorige week vrijdag een super orb + blue orb gekocht bij mycom eindhoven.

Die super orb is ook echt super, niet veel herrie en mijn proc temp schoot 10 graden omlaag. Die blue orb moet nog ff goed geplaats worden op mijn v6600 want hij past niet in de standaard gaten van de kaart, maar daar maak ik wel een beugeltje voor.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:01

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ik werk in Hoofddorp bij de mycom en heb een blue orbje meegenomen om op me cusl2-c te zetten. Zitten er gvd allemaal condensatoren in de weg. Best kut, had me wel cool geleken zo naast mijn golden orb :P
Maar zoals collega van de centeirbaan al zij: het gebeurt bij ons te vaak dat mensen hun amd core slopen met een superorb. En zij willen dan garantie. Meestal zeggen we dan: U heeft niks te willen :P OC-en ruledt echt, maar ik vertel alleen maar iets erover aan de klant als ik merk dat het GEEN computer idee lezer is :P
Pagina: 1