Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
is die blue orb niet wat prijzig, voor een mini koelertje
ik heb zelf een blorb voor $13.00 van www.coolerguys.com
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
want jij zei dat het kon
ik maak het vaak genoeg mee Amd proc's die dood /in 2e gebroken /core kapot /enz
door bv verkeerde potlood streepjes
of cooler verkeerd geplaats
dat is de reden dat we niets zeggen
tis heus niet omdat we het niet willen
en btw mycom word wel steeds meer een oc winkel komt om dat het asortiement steeds groter word dus kunnen we meer bestellen
en dat doen wij dus ook !
mzzl Pro
Na rose e cient spin
Verwijderd
Afgezien daarvan vind ik MyCom de laatste tijd veel te duur worden sinds ze met die Ferrari's rondrijden.
Verwijderd
nou het klopt niet helemaal wat je zegt, in eindhoven vertellen ze me wel wat ze weten. sommige hebben wel een beetje verstand van ocenOp zondag 21 januari 2001 00:38 schreef prodigy het volgende:
/me werkt bij de winkel elders genoemd in deze post in amsterdam op de ceintuurbaan <a href="i/s/smile.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
we kunnen wel dingen zeggen over over clocken maar dit doen we liever niet dr lopen nl heel wat newbie's in de oc wereld rond en als je dan dit of dat zegt en het gaat fout dan heb jij het gedaan
want jij zei dat het kon
ik maak het vaak genoeg mee Amd proc's die dood /in 2e gebroken /core kapot /enz
door bv verkeerde potlood streepjes
of cooler verkeerd geplaats
dat is de reden dat we niets zeggen
tis heus niet omdat we het niet willen
en btw mycom word wel steeds meer een oc winkel komt om dat het asortiement steeds groter word dus kunnen we meer bestellen
en dat doen wij dus ook !
mzzl Pro
enne als die magazijn groter wordt, waarom verkopen jullie geen andere spullen, maar altijd asus en maxtor en dergelijke specifieke merken...
dit moet maar is een keer veranderen vind je niet?
Verwijderd
Verwijderd
Wanneer kopen jullie ook de Golden Orb en dan in de smalle versie in??
Want de normale past bij mij niet.
Verwijderd
Verwijderd
Vraag dus om die SuperOrb en dan begint hij erover dat de Standaard coolermaster die er al op zit veel beter is dan de Superorb:r
Ik kan er echt NIET tegen als iemand me op andere gedachten probeerd te brengen als ik iets wil kopen!
Waar om denkt die gast dan dat ik iets ga kopen, omdat het leuk staat?
Verwijderd
hij is er ook sinds pas. want ik heb hem zaterdag in de vritine zien liggen.Op zondag 21 januari 2001 11:39 schreef Worstenbrood het volgende:
maar die blue orb ik zie die ECHT niet in hun prijzen lijst staan. Want ik zal hem graag willen hebben.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
1 klant had t gepresteerd zn SMD-weerstandjes naast de core weg te schampen met een elders gekochte Spire-Orb
koelsmurrie over al zn bridges enzo.
Ik wou m echt aangeven wegens mishandeling
We (ik iig) proberen dus de klanten de plus (koelt een stukkie beter dan de Coolermaster 6H51 die we ook leveren) en minpunten (je sloopt de core als je een beetje druk zet onder een hoek groter dan 15* bij het assembleren) van die koeler uit te leggen zodat ie zelf kan kiezen.
En tweakers haal je er niet meteen uit dus die krijgen dan te horen wat ze misschien allang zelf wisten
Maargoed, die BlueOrb is ook een leuk dingetje, 50,- is wat duurder dan andere shops maar bij ons kun je m gewoon aan de balie kopen en meteen meenemen en geen rembourskosten(als je m in de winkel koopt). Ik heb er zelf ook eentje meegenomen en hij loopt bij mij op 6100RPM ipv 4600 zoals de specs vertellen
Van de P4-Orb en Low-profile-Orb heb ik vooralsnog nix gezien maar wat niet is kan nog komen.
Verder moet je begrijpen dat een winkel geen garantie kan geven op producten die overgeclockt worden omdat er van de fabrikant uit geen ondersteuning en garantie naar de winkel word gegeven.
Niet bij elke Mycom-medewerker kun je terecht voor info over overclocken en tweaken maar sommigen weten echt wel waar ze over praten.
Verwijderd
ABIT moederborden??
DIE MIS IK!!!
ik wil ze wel bij mycom kope..
alleen die kwakzalvers aan de overkant hebben ze =(
Verwijderd
Maar alle wannabee overclockers: dat zakje wat bij de blue en de super orb zit met koelpaste moet er niet helemaal op.
komt iemand terug met zijn hele proc. onder de koelpasta dat is toch stom
en of je de blue orb moet kopen? gewoon doen bevalt hij niet breng je hem terug
ook geen punt bij MyCom.
Groeten van Roy de MyCom Eindhoven verkoper
Verwijderd
Die super orb is ook echt super, niet veel herrie en mijn proc temp schoot 10 graden omlaag. Die blue orb moet nog ff goed geplaats worden op mijn v6600 want hij past niet in de standaard gaten van de kaart, maar daar maak ik wel een beugeltje voor.
Maar zoals collega van de centeirbaan al zij: het gebeurt bij ons te vaak dat mensen hun amd core slopen met een superorb. En zij willen dan garantie. Meestal zeggen we dan: U heeft niks te willen