Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

ik zag bij iemand uit mijn klas dat hij zat te msnnen op zijn mobieltje.. ik las dit forum door en iemand zei dat als je java had dat ook op je eigen telefoon kan. Ik heb een Motorola V525 ( http://direct.motorola.co...guage=ENG&productid=29177 ) en zou dat ook graag willen .. hoe werkt dat precies?

Ik heb al gekeken op mobile.msn.com maar dan moet je je operator selecteren en daar staat geen vodafone bij, zie http://mobile.msn.com/signup/Signup2.aspx?lc=nl-NL .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MMS (Picture / photo + text + sound)
Quick messages
Group SMS
Instant Messaging Support
SMS Chat
E-Mail : STMP, POP3, IMAP4
Nokia Smart Message Receive
Mobile Concatenation
iTAP™ Predictive text
EMS 5.0
Er staat dat je IM-support hebt. Ik weet niet welk OS er op die telefoon draait? (Windows? Symbian?), ik kon het niet zo makkelijk terugvinden.

Maar misschien dat het mogelijk is.

al is het wel zo dat de meeste telefoons waarmee je kan IM'en er al een IM-client, zoals MSN erop hebben gezet :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Je kunt gewoon de http://mob.e-messenger.net/mobile/ mobiele variant van webmessenger gebruiken werkt altijd. Hoef je ook niet te betalen voor de dienst.
offtopic:
Of gewoon een windows mobile device aanschaffen met ingebouwde pocket msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

google eens op eMSN, die heb ik ook en werkt perfect.
Het is java based btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:05:
google eens op eMSN, die heb ik ook en werkt perfect.
Het is java based btw
Ziet er leuk uit. Hoeveel kost et?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:58
Jerome! schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:57:
Je kunt gewoon de http://mob.e-messenger.net/mobile/ mobiele variant van webmessenger gebruiken werkt altijd. Hoef je ook niet te betalen voor de dienst.
offtopic:
Of gewoon een windows mobile device aanschaffen met ingebouwde pocket msn
Kan je dan gewoon gratis msnnen op je mobiel ? zou wel Vet zijn :)
Dus niks Bladie Bladie Bla 10,- per maand betalen ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha nee. ;) De software is gratis, ik heb het nu draaiend op mijn mobiel, maar het kost wel gewoon geld ivm met je provider. Zie dit, van de site van eMSN:
Q: How much does it cost?
A: eMSN comes for free. Note that you must pay your provider for the generated internet traffic. In most cases this is cheaper than sending SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Gratis kan natuurlijk nooit. Je zult altijd voor het dataverkeer moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pfoe, ik ben nog steeds aan het connecten met eMSN op mijn mobieltje. :X

En dat was de laatste keer, alleen het verbinden kostte al 1 euro.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht jij dan, dat het een paar eurocent zou kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Ahum . . .

Misschien heb je daar ook nog wat aan. :)

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hier staat ook veel informatie over MSN op je mobiel

De V525 heeft namelijk al een geïntergreerde MSN/ICQ client in het toestel zitten.

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
TrIsTaN_tDb15 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:11:
[...]

Kan je dan gewoon gratis msnnen op je mobiel ? zou wel Vet zijn :)
Dus niks Bladie Bladie Bla 10,- per maand betalen ? >:)
Bij vodafone (waar ik bij zit) komt dat neer op 75 eurocent per MB per kwartier. Zo heel erg in de MB's zal het wel niet lopen, dus komt het vooral op de kwartieren neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
robert-630 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:05:
De dienst kost 2,50, en er is/was een actie. In ieder geval normaal gesproken moet je naast 2,50 voor de dienst ook nog de datakosten zelf betalen. Zonder bundel zijn deze al snel meer dan 10,- p/mb bij kpn.

Tip: Je kan ook met je v525 msnen, je hebt hier wap site's voor, maar die werken lang niet altijd prettig en dit valt bij vodafone niet onder live maar onder wap (of live-offnet) wat een veel hoger tarief kent.
Het goede nieuws is dat Vodafone ook een messenger kent die geinttegreerd is met MSN Messenger. Dus ongeveer even goed als de "blabla"-hi MSN messenger :P . Bij Vodafone betaal je volgensmij ook voor de dienst (hij is of was ook gratis) en bij Vodafone betaal je voor de live!-kosten (gprs) met een compactible live!-gsm zoals de v525, 0,25 per kwartier al prepaidklant.

Het is lastig na te gaan wat nu goedkoper is qua data, maar je spaart zoveel geld uit dat je het beste je huidige gsm i.c.m vodafone kan behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:58:
Hier staat ook veel informatie over MSN op je mobiel

De V525 heeft namelijk al een geïntergreerde MSN/ICQ client in het toestel zitten.

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Op mijn 6230 werkte dat altijd super... helaas zit die optie op mn k750i niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 01:27:
[...]

Op mijn 6230 werkte dat altijd super... helaas zit die optie op mn k750i niet :(
Ook niet onder mijn vrienden, bij berichten? Zo nee, dan heeft je provider waarbij/-van je het toestel kreeg, in de firmware lopen wroeten en lopen strippen. Ik heb de functie namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:14
Ligt het nou aan mij of moet je wel heel msn verslaafd zijn om voor 0,75/kwartier te gaan zitten rommelen met msn op een micro scherm en T9 invoer? Leuke gadget natuurlijk maar gebruiken jullie het ook?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Je kan jouw telefoon flashen naar een Motorola V600. Hierdoor krijg je standaard MSN Messenger software op je telefoon. Hoe je de V600 software op je telefoon kan flashen vind je hier op GoT in de diverse V525 topics!

Oops :) Was in de war met een andere oude telefoon van me 8)7 Op de V600 is het niet mogelijk om te MSNen :>

[ Voor 24% gewijzigd door Ebayzo op 10-01-2006 12:26 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 21:37

BaT

Wijnands schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:12:
Ligt het nou aan mij of moet je wel heel msn verslaafd zijn om voor 0,75/kwartier te gaan zitten rommelen met msn op een micro scherm en T9 invoer? Leuke gadget natuurlijk maar gebruiken jullie het ook?
Neuh, ik ben er ook niet echt zo'n fan van. Maar af en toe een keertje een half uurtje online in de trein is wel leuk (als de Spits!/Metro geen boeiende onderwerpen heeft).

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ebayzo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:22:
Je kan jouw telefoon flashen naar een Motorola V600. Hierdoor krijg je standaard MSN Messenger software op je telefoon. Hoe je de V600 software op je telefoon kan flashen vind je hier op GoT in de diverse V525 topics!

Oops :) Was in de war met een andere oude telefoon van me 8)7 Op de V600 is het niet mogelijk om te MSNen :>
Je kan er wel door modificaties te doen aan de firmware een andere chat-client er op krijgen: IM/Wirelles Village. Maar zoals al eerder gezegd door mij is dit niet intressant voor de ts, omdat je dan bij Vodafone het offnet-tarief van 0,75 per 15 min moet betalen, je kan dan beter de Vodafone Messenger gebruiken (op Live! maar er zit ook een koppeling/programma in de v525 meen ik) dan betaal je gauw minder en het is standaard al met MSN Messenger compactible.

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 10-01-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robert-630 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:59:
[...]

Je kan er wel door modificaties te doen aan de firmware een andere chat-client er op krijgen: IM/Wirelles Village. Maar zoals al eerder gezegd door mij is dit niet intressant voor de ts, omdat je dan bij Vodafone het offnet-tarief van 0,75 per 15 min moet betalen, je kan dan beter de Vodafone Messenger gebruiken (op Live! maar er zit ook een koppeling/programma in de v525 meen ik) dan betaal je gauw minder en het is standaard al met MSN Messenger compactible.
Standaard zit er geen MSN chat koppeling in de v525, zover ik weet. Ik zie het in ieder geval nergens staan, er staat alleen "chatten" bij berichten en dat is gewoon met sms-berichten. Dus jullie raden me aan via Live! te msn-en? Gewoon een abonementje nemen om goedkoop op Live! te zitten.. En dan daar op de messenger, die in Live zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:16:
[...]

Standaard zit er geen MSN chat koppeling in de v525, zover ik weet. Ik zie het in ieder geval nergens staan, er staat alleen "chatten" bij berichten en dat is gewoon met sms-berichten. Dus jullie raden me aan via Live! te msn-en? Gewoon een abonementje nemen om goedkoop op Live! te zitten.. En dan daar op de messenger, die in Live zit?
Ik zou daar in ieder geval geen abonnement voor afsluiten (of je moet het wel van plan zijn om het het aankomende jaar minstens heel vaak te gebruiken). Als je bedoelt een live-abonnement (voordeelbundel) dat is prepaid niet mogelijk, je kan gewoon standaard op live! (on-net voor 0,25 per 15 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Is het niet mogelijk om met een java-proggie via bluetooth te msn'en?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:12:
Er is ook nog zoiets als GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:28:
[...]

Er is ook nog zoiets als GPRS
Even beter lezen volgende keer ;)
JeroenM_tbs schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:14:
[...]

Bij vodafone (waar ik bij zit) komt dat neer op 75 eurocent per MB per kwartier. Zo heel erg in de MB's zal het wel niet lopen, dus komt het vooral op de kwartieren neer.
Overgens had ik het daar ook over GPRS als dat nog onduidelijk mocht blijken te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Joen op 12-01-2006 15:55 ]

Pagina: 1