Ik heb afgelopen zaterdag een samsung (breedbeeld) televisie gekocht, type WS-28M166V, en tot mijn spijt zie ik thuis dat wanneer ik de televisie op het 4:3 formaat zet, de balken aan de zijkanten grijs van kleur zijn in plaats van zwart zoals dat bij de meeste televisies is. Ik zet de televisie graag op het 4:3 formaat in plaats van breedbeeld omdat ik anders bij de meeste tv uitzendingen een vertekend beeld heb, en deze grijze balken zijn vreselijk irritant omdat ze lichter van kleur zijn dan de rest van het beeld.
Vervolgens heb ik de winkel gebeld of ik de tv nog om kan ruilen voor een andere, dit kan dus niet omdat de tv nu al ingesteld is etc. en normaal krijg je eem mooi stap voor stap menutje om hem in te stellen in het begin als je hem voor de 1e keer aanzet.
Vervolgens heb ik samsung gebeld om te vragen of deze grijze balken veranderd kunnen worden naar zwart, dit kon dus niet, en ze konden me daar ook niet helpen om de televisie weer te resetten naar factory defaults.
Weet iemand misschien of het mogelijk is dit wel te doen (resetten)?
Vervolgens heb ik de winkel gebeld of ik de tv nog om kan ruilen voor een andere, dit kan dus niet omdat de tv nu al ingesteld is etc. en normaal krijg je eem mooi stap voor stap menutje om hem in te stellen in het begin als je hem voor de 1e keer aanzet.
Vervolgens heb ik samsung gebeld om te vragen of deze grijze balken veranderd kunnen worden naar zwart, dit kon dus niet, en ze konden me daar ook niet helpen om de televisie weer te resetten naar factory defaults.
Weet iemand misschien of het mogelijk is dit wel te doen (resetten)?