Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
ik heb nu deze gevonden.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
psxombouw.nl mag niet meer ombouwen... Ze zijn veroordeelt door de rechter...Op zaterdag 20 januari 2001 21:23 schreef Aaargh! het volgende:
Hoi,
* Aaargh! heeft een PSone op de kop getikt, en nu wil ik deze graag ombouwen zodat ik m'n spellen kan backupen en vanaf de kopie kan spelen zodat het origineel niet beschadigt *kuch* [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]
ik zoek dus een modchip voor een PSone (dat nieuwe model PS) liefst een die ook import spellen speelt.
nou lijkt het of er 1001 verschillende modchips te krijgen zijn.
ik had er al een gezien op www.psxombouw.nl (die voor de PSone voor 100 piek)
zijn er alternatieven ?
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Een kastje is veel makkelijker, veiliger en kastje eraf en je PSX is weer origineel
Dit lijkt mij wel de meest veilige manier van ombouwen
Geen gepruts van binnen
Alleen kastje, veertje ertussen, en ff bij het begin een originele PSX cd laten lezen
sommigen (waaronder ik) houden niet zo van swap-tricks...Op dinsdag 14 mei 2002 16:49 schreef Bellerophon het volgende:
Dacht dat die voor beide er al was, zowel PSX als PSOne
Dit lijkt mij wel de meest veilige manier van ombouwen
Geen gepruts van binnen
Alleen kastje, veertje ertussen, en ff bij het begin een originele PSX cd laten lezen
En als je een beetje handig bent, krijg je hem ook weer zo dicht, zodat het niet lijkt dat ie open geweest is...
Weg PSx, kan je een nieuwe kopen, lijkt me ook niet de bedoeling toch?
Verwijderd
En tjah ik laat mijn PS2 pas ook "ombouwen" als er een kastje voor is, komt die niet, jammer dan dan maar niet
Maar dat ding gaat niet open, heeft me veelste veel geld gekost
Ps2 is een heel stuk lastiger... Die heb ik uiteindelijk maar laten doen... Maar dat schijnt ook niet altijd goed te gaan...
Verwijderd
Ik hou er niet van dure producten open te maken en draadjes te gaan solderen, staat me niet, want als het fout gaat kan je hem weg gooien
Samen staan we sterk!
Ik kwam paar berichten tegen hier bij got..
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Ik volg het nieuws niet zoOp dinsdag 14 mei 2002 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
Ombouwen is ook strafbaar, dat was juist in het nieuws geweest
Verwijderd
Dat vind ik eigelijk best wel onzin. Als je het voor andere gaat doen en geld voor vraagt vind ik het wel logisch.Op dinsdag 14 mei 2002 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
Ombouwen is ook strafbaar, dat was juist in het nieuws geweest
Maar als je je computer bij een zaak koopt er je zet er na een maand wat extra geheugen erin dan ben je toch ook niet illegaal bezig
Ik vind het wel logisch dat ook de garantie verloopt dan.
Verwijderd
Waarom zou de garantie van je PC verlopen dan? Alsof je zelf niks kunt doen.Op dinsdag 14 mei 2002 17:13 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dat vind ik eigelijk best wel onzin. Als je het voor andere gaat doen en geld voor vraagt vind ik het wel logisch.
Maar als je je computer bij een zaak koopt er je zet er na een maand wat extra geheugen erin dan ben je toch ook niet illegaal bezig
Ik vind het wel logisch dat ook de garantie verloopt dan.
Ik bedoel je psxOp dinsdag 14 mei 2002 20:16 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Waarom zou de garantie van je PC verlopen dan? Alsof je zelf niks kunt doen.
Mja maar dat is gewoon een uitbreiding waar ruimte voor is gemaakt. Die 2 kun je dus niet vergelijken met elkaar, aangezien er voor een mod chip geen ruimte is vrij gehouden ofzo, terwijl er voor die RAM upgrade gewoon van te voren slots voor gemaakt zijn.Op dinsdag 14 mei 2002 17:13 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
There is no magic.
En overclocken is wel illegaal?Op dinsdag 14 mei 2002 20:25 schreef The Will het volgende:
[..]
Mja maar dat is gewoon een uitbreiding waar ruimte voor is gemaakt. Die 2 kun je dus niet vergelijken met elkaar, aangezien er voor een mod chip geen ruimte is vrij gehouden ofzo, terwijl er voor die RAM upgrade gewoon van te voren slots voor gemaakt zijn.
Je mag het doen maar de garantie is foetsieOp dinsdag 14 mei 2002 20:29 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
En overclocken is wel illegaal?
Ja dat bedoel ik ook maar het is niet illegaal en dat vind ik dan ook van zo'n modchip.Op dinsdag 14 mei 2002 20:32 schreef White Dust het volgende:
[..]
Je mag het doen maar de garantie is foetsie(als ze d'r achter komen)
Als je een videorecorder open schroeft en hij gaat kapot en ze zien het in die zaak heb je ook geen gerantie meer.
Dit topic is gesloten.
![]()