Toon posts:

Canon powershot A610 of A620???

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik sta op het punt om een van de 2 bovenstaande cameras te kopen, weet alleen nog niet zeker welke. Het prijs verschil zou voor mij neerkomen op 70 euro. Is dat bedrag het waard om de 620 te kopen ipv de 610. Ik zou graag jullie mening hier over horen,

bedankt

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
als je nou es verteld wat de verschillen zijn tussen de twee...

Verwijderd

Topicstarter
Silent Thunder schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:17:
als je nou es verteld wat de verschillen zijn tussen de twee...
Excuseer, ben zelf al zo lang aan het twijfelen dat het niet bij me op kwam.. 8)7

voor de A610:

http://web.canon.jp/Imaging/psa610/spec-e.html

voor de A620:

http://web.canon.jp/Imaging/psa620/spec-e.html

bedankt

• Silent Thunder
Even snel gekeken hoor, dus 5MP vs 7MP (o.a. dan).

Dan zou ik voor die 7MP gaan.
Ikzelf vind het vrij handig, zeker met bewerken (croppen e.d.) dat je een flinke marge hebt (tbv de kwaliteit).

Verwijderd

Op de canon site kun je product compare doen tussen de 610 en de 620. Daar kan ik niet naar linken, maar dit kun je zelf heel makkelijk vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 12:24 ]

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:33

Barrycade

Through the...

Zou even in het juiste topic kijken: Canon powershot A610 en A620

Wellicht beantwoord dat veel van je vragen.

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Silent Thunder schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:22:
Even snel gekeken hoor, dus 5MP vs 7MP (o.a. dan).

Dan zou ik voor die 7MP gaan.
Ikzelf vind het vrij handig, zeker met bewerken (croppen e.d.) dat je een flinke marge hebt (tbv de kwaliteit).
Tja voor croppen is 7mp makkelijker, maar uit een 5mp foto kun je ook genoeg croppen. Voor een gewone afdruk heb je maar 2mp nodig. Ik persoonlijk zou gewoon de 5mp nemen. Is ook wat minder groot qua foto op je geheugenkaart.

Kijk ook een in Canon powershot A610 en A620

Verwijderd

Topicstarter
justawitte schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:25:
[...]

Tja voor croppen is 7mp makkelijker, maar uit een 5mp foto kun je ook genoeg croppen. Voor een gewone afdruk heb je maar 2mp nodig. Ik persoonlijk zou gewoon de 5mp nemen. Is ook wat minder groot qua foto op je geheugenkaart.

Dat topic had ik gezien ja, maar bedankt,
vond dat er te weinig meningen stonden over de keuzes die mensen zouden maken als ze moestn kiezen.

• Silent Thunder
justawitte schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:25:
[...]

Ja oké, tis in welke context je het bekijkt. Ik ben meer iemand die zou zeggen... koop dan een groter geheugenkaartje.

Maar personen die een compact kopen zijn misschien sneller geneigd om naar de kosten en de praktische kant te kijken.
Dus praktisch in de zin van dat je idd meer op je kaartje krijgt voor relatief weinig geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 09-01-2006 12:31 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:20:
[...]

Excuseer, ben zelf al zo lang aan het twijfelen dat het niet bij me op kwam.. 8)7

voor de A610:

http://web.canon.jp/Imaging/psa610/spec-e.html

voor de A620:

http://web.canon.jp/Imaging/psa620/spec-e.html

bedankt
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het komt er nu op neer dat wíj de verschillen uit mogen gaan zoeken, en jou daar dan in mogen gaan adviseren. De bedoeling is dat jíj de verschillen duidelijk uitlegt, en ons vervolgens over een paar struikelpunten om advies vraagt. Wat vind je bijvoorbeeld belangrijk aan een camera en welke functies kan je volledig missen? Voor wat voor doeleinden wil je de camera gaan gebruiken? Etc.

We hebben bovendien een Canon powershot A610 en A620 topic, daar kan je deze vraag beter stellen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zoefff op 09-01-2006 12:37 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.