Ik heb hier al een tijd een philips MMS640 5.1 setje staan. Doet het nog steeds uitstekend alleen heb soms last van een bepaald euvel. Op de middelste speaker zit de aan/uit knop en de geluidsregelaar. Als de speakers aanzet (of soms spontaan) gaat de set (en dan vooral de subwoofer) harde lage tonen weergeven. Dan moet ik even met de aan/uit knop rommelen en dan is het weer "stil". komt dit door stof/niet geaard etc. etc. ?. Ook als ik de me stekkerblok uitzet en de speakers staan nog aan geeft dat ook een klap uit me speakers. Wat kan je hier het beste tegen doen?
afaik klappen speakers altijd als je ze spontaan uitzet zonder eerst zachter te zetten... iig heb nog nooit speakers meegemaakt die 't niet doen3V3RT schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:50:Ook als ik de me stekkerblok uitzet en de speakers staan nog aan geeft dat ook een klap uit me speakers. Wat kan je hier het beste tegen doen?
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
aha, heb het inderdaad wel vaker gehoord bij speakers. Maar dacht altijd dat het "ergens" aan lag.
Ik heb hetzelfde probleem (gehad) met mij A5.600 speakers van Philips (extreme bassweergave). Na contact met Philips te hebben gehad zeiden ze tegen mij dat ik de batterijen moest vervangen van de afstandsbediening
(raar). Dit hielp wel. Bij die van jou zit zeker geen afstandsbediening?
Kijk anders even of alle kabels goed ingeplugd zitten. Neem anders contact op met Philips als het probleem blijft.
Kijk anders even of alle kabels goed ingeplugd zitten. Neem anders contact op met Philips als het probleem blijft.
extreme bassweergave, dat is het probleem inderdaad. Kabels zitten goed ingeplugd. Lijkt me ook raar dat het daar aan ligt, want als ik wat friemel aan de aan/uit knop boven op de middelste speaker is het meestal weg. het is gewoon even "aanvoelen". Is het dan toch stof?Br3zip schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:23:
Ik heb hetzelfde probleem (gehad) met mij A5.600 speakers van Philips (extreme bassweergave). Na contact met Philips te hebben gehad zeiden ze tegen mij dat ik de batterijen moest vervangen van de afstandsbediening(raar). Dit hielp wel. Bij die van jou zit zeker geen afstandsbediening?
Tjah, dat kun je natuurlijk moeilijk zeggen. Het zal wel een echt Philips-kwaaltje zijn: neem dus even contact op met Philips. Op de site kun je een mailtje sturen, en de telefoonnummers staan er ook.
Pagina: 1