Heb net newsleecher geinstalleerd en via super search wat bestanden gezocht. Wil deze nu downloaden. Ik zie dat hij het een en ander doet. maar daarna gaat hij op pause en wordt er niets binnen gehaald. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Heb alle aanwijzingen in de handleiding op gevolgd, maar kom maar niet aan downloaden toe.
Wat is je ISP en de retentie van hun nieuwsservers, als hij maar een korte retentie heeft dan kun je oudere bestanden niet meer downloaden
Heb je nog wel genoeg ruimte in je default download folder?
Zoniet, maak dan wat ruimte vrij of zet de settings van 'pause if disk gets below:' op never.
Zoniet, maak dan wat ruimte vrij of zet de settings van 'pause if disk gets below:' op never.
Ruimte genoeg? Hij gaat namelijk bij mij in de pauze stand als de HD bijna vol is.
edit:
^^^met stom dus..
^^^met stom dus..
[ Voor 19% gewijzigd door M.I.G. op 09-01-2006 11:54 ]
heb nog genoeg ruimte over 50 GB. staat ook niets aangevinkt in optie's
Snap er niets van????????????
Snap er niets van????????????
Zeg anders even wat je instellingen zijn 
Weet je trouwens zeker dat de files wel op de server staan? Supersearch zegt afaik niets over aanwezigheid op je eigen server (daar is XPAT voor)
Weet je trouwens zeker dat de files wel op de server staan? Supersearch zegt afaik niets over aanwezigheid op je eigen server (daar is XPAT voor)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
met Alt-P kan je de pauze functie van newsleecher gebruiken, zet die eens uit.
hij is nu wel bestanden aan het binnen halen. Heb wel aangegeven in super search dat het complete bestanden moeten zijn. maar er gebeurd wel iets nu. ik denk dat het aan de server heeft gelegen want hij haald nu bestanden met 400kb per seconden binnen
Mooi dat hij het doet, maar je ISP is je internetprovider dus die weet je wel uit je hoofd neem ik aan 
En hier kun je wat info over de nieuwsserver van je internetprovider vinden: http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/
En hier kun je wat info over de nieuwsserver van je internetprovider vinden: http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/
newsleecher springt bij mij ook op pauze.
En ik heb een legale versie. En genoeg ruimte over (38GB).
Ikzelf zit bij XS4all. Weet niet of het aan de nieuwe beta ligt.
Voorheen draaide ik nl 3.0 final zonder problemen.
Heb deze nog niet geprobeerd. Maar vindt het wel 'raar' dat er nog iemand last van had.
Ik zal vanavond kijken wat.3.0 doet.
En ik heb een legale versie. En genoeg ruimte over (38GB).
Ikzelf zit bij XS4all. Weet niet of het aan de nieuwe beta ligt.
Voorheen draaide ik nl 3.0 final zonder problemen.
Heb deze nog niet geprobeerd. Maar vindt het wel 'raar' dat er nog iemand last van had.
Ik zal vanavond kijken wat.3.0 doet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
als je op harde schijf minder als 1 gb hebt gooit die newsleecher op pauze om de eenvoudige reden dat windows anders niet meer goed werkt.M.I.G. schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:54:
Ruimte genoeg? Hij gaat namelijk bij mij in de pauze stand als de HD bijna vol is.
edit:
^^^met stom dus..
Ik denk dat de TS je heel dankbaar is voor dit (ietwat late) antwoord!Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:14:
[...]
als je op harde schijf minder als 1 gb hebt gooit die newsleecher op pauze om de eenvoudige reden dat windows anders niet meer goed werkt.
newsleecher denkt wel een beetje aan windows
Verwijderd
ja weet het maar ik gebruik (Gathering en ook newsleecher niet zo heel lang).gideon82 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:19:
[...]
Ik denk dat de TS je heel dankbaar is voor dit (ietwat late) antwoord!
mvg,
floris
Pagina: 1