Toon posts:

[Mobile 2003 SE] Activesync: tasks niet te syncen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop met mijn iPAQ 6515 tegen de volgende issue aan:
Als ik via server synchronization wil syncen met onze Exchange 2003 server kan ik alleen Calender- contact- en inbox-items syncen.
Er is geen optie om tasks te syncen. Vreemde zaak
De tasks zijn van wezenlijk belang binnen de structuur van onze werk organisatie.

Nu heb ik HP via mail de vraag gesteld of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja hoe. Helaas geeft HP mij het volgende antwoord:
Bedankt voor het gebruik maken van de Hewlett Packard Klantenservice.

HP geeft geen ondersteunding op serversynchronisatie nog gprs synchronisatie. Een antworod kan ik u dus helaas niet geven.
Is dit op een of andere manier te realiseren?
Aanvullende software? Updates? Heb ik iets over het hoofd gezien en moet er ergens een vinkje aan oid?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter
Uit eigenwijsheid ook maar eens een telefoontje gepleegd naar HP met dezelfde vraag.

Wordt ik geconfronteerd met de volgende feiten:
-Microsoft levert geen ondersteuning op activesync.
-Microsoft levert sowieso geen ondersteuning op OEM producten.

En werd er nogmaals gemeld, wat mij al bekend was, HP ondersteunt het onderdeel server synchronisatie niet.

Wat mij behoorlijk met de rug tegen de muur zet dus :/

Verwijderd

Topicstarter
Heb de vraag bij KPN neergelegd, de leverancier van de PDA's.
Deze vertellen mij dat het syncen van tasks gewoonweg niet beschikbaar is in activesync voor mobiele synchronisatie.

Er mag een slot op :)

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 21:38
Ik heb onlangs Onebridge Mobile Groupware aangeschaft , die ondersteund wel tasks synchronizeren en nog een hele lading aan andere opties, echt zeer mooi programma. Helaas verkopen ze de licenties alleen nogmaar per 5 stuks (terwijl ik er maar 2 nodig had...). Je kunt een evaluatie code voor 20 licenties (30 dagen geldig ) aanvragen, en de versie downloaden op hun site. Misschien eens het proberen waard?

http://www.extendedsystem...1C195C670898E6D867D54E81C

grt, Jan

[ Voor 6% gewijzigd door JaNuZz op 12-01-2006 19:37 ]