Toon posts:

[2003] installatie cd had bad blocks, opnieuw beginnen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net windows 2003 geinstalleerd, en met de laatste 5% had die behoorlijk lang nodig, met bestanden kopieeren e.d. ging alles normaal snel. De installatie heeft zich uiteindelijk ook gewoon voltooid zonder een foutmelding. Ik kon alleen wel uitgebreid ontbijten want hij had wel even nodig :D

Maar nu mijn vraag, heb hem net grotendeels geconfigureerd als webserver. En alles doet het, merk geen performance verschil of blue screens of wat dan ook. Maar in de event viewer (wist niet dat die al draaide tijdens de installatie) geeft die wel device cdrom has bad blocks.

Dus wat te doen, opnieuw beginnen uit voorzorg? Of het even aanzien.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom overnieuw beginnen als je geen performance verschil hebt en als alles goed draait :?
Dus ik zou gewoon even een paar dagen even aanzien hoe het gaat :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

1) andere disk nemen voor de zekerheid
2) de partitie kleiner maken dus die laatste 5% ongebruikt laten.
kortom ik zou opnieuw beginnen of als er problemen komen weet je alvast een oorzaak

[ Voor 18% gewijzigd door PipoDeClown op 09-01-2006 09:54 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
het is niet de hardeschijf die het probleem is maar de cd-rom. die schijf is net nieuw. daar maak ik me geen zorgen om.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

PipoDeClown schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:53:
1) andere disk nemen voor de zekerheid
2) de partitie kleiner maken dus die laatste 5% ongebruikt laten.
kortom ik zou opnieuw beginnen of als er problemen komen weet je alvast een oorzaak
andere partitie op de cd?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Topicstarter
voor die 5 cent bak ik wel een nieuwe cd :7

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 14:25
Je zou SP1 er nog eens eroverheen kunnen zetten, maar als de machine geen problemen geeft...

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Pagina: 1