"Gewoon een vraag"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
nieuws: Invoerrechten op grote flatpanels verhoogd

Eerste post:
Waar de fuck is dat nou weer goed voor?

En waarom is dit nu weer first post? Ik stel gewoon een vraag hoor...
[Reactie gewijzigd door Cubefanatic]
Deze wordt al een tijdje op en neer gemodereerd, maar het lijkt mij dat die niet boven de 0 moet uitkomen en gezien de latere edit wellicht nog iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Schoolvoorbeeld van een post die veel 'eensch!!!' en 'dat wil ik ook wel eens weten!!!' moderaties trekt.
An sich is het niet vreemd om je af te vragen waarom die invoerrechten geheven moeten worden, maar de manier waarop ('waar de fuck' is lekker onbehouden en we zien graag wat fatsoenlijkere posts op de FP. Het zemelen over de moderatie maakt het nog minder aantrekkelijk om zo'n post enig krediet te geven.

* botoo stemt (en mod) ook voor een dikke 0.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zo gek is de vraag niet. Waarom?

Waarom worden die heffingen gedaan? Dat is de vraag die ik de EU ook zou willen vragen? Of nog beter, waarom worden die heffingen ingevoerd, want dat staat bv niet eens in de nieuwspost?

Maar qua oneliner en 'fuck' is het ook voor mij een dikke 0. Inhoudelijk sterke vraag, maar voor mij (of all people) is deze keer de vorm echt brak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik ben 't er mee eens dat het een legitieme vraag is, maar de "fuck" en vooral de reactie op de moderatie waren voor mij reden het hier eens aan te kaarten. In elk geval staat-ie nu waar hij hoort.