Toon posts:

Ticket printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik ben opzoek naar een ticket printer voor Entree kaarten voor feesten.

Ik zelf geef wel eens feesten en ken veel mensen die feesten geven, dus wil ik een printer die van die kaartje kan printen.

Maar als ik een ticket printer zoek dan vind hij alleen maar kassabon printers.
Ik wil van die kaartje maken als bv. ticketbox of voetbal kaartjes. ( niet precies hoor ik ga ze niet namaken)
maar een alternatief is ook goed.

*edit*
De printer van ticketbox zet alleen de text en datum erop.
De kaart zelf is al prof. gedrukt met beveiligingen er al in.

ik ben alleen opzoek naar wat voor printer ze dat erop zetten want dan laat ik mijn eigenkaarten maken.
*edit*

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 09:13 ]

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:15
Die ticketbox dingen zijn thermische printers, hetzelfde als voor de kassa, er zit alleen dikker papier in.

Bijvoorbeeld hier: http://www.bocasystems.com/micro.html

Met een zoekactie naar 'thermal ticket printer' of 'ticket printer' krijg je hits zat.

[ Voor 44% gewijzigd door Pino op 09-01-2006 09:27 ]

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie..... _/-\o_

Ik zat al op deze site te kijken maar ik dacht dat daar alleen kassabonnetjes uitkwamen.

Dan moet je ook nog software habben om de text goed te krijgen..

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Als je dan toch je eigen kaartjes gebruikt kan je toch gewoon een normale laserprinter gebruiken, is wel zo goedkoop

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 07:29
Thermisch printen is eigenlijk alleen interessant als je dit voor grotere hoeveelheden doet. Want dan wegen namelijk de printerkosten (aanschaf, etc) niet zo veel op tegen de materiaalkosten (inkt, toner en papier). Maar als je kaarten wilt laten voordrukken kaan dat wel op thermisch papaier, maar if vermoed dat dat niet echt goedkoop is en pas interessant als je met zeer grote hoeveelheden werkt.

Daarom denk ik dat je met een (mini)laserprinter en normaal (dus niet thermisch) voorgedrukt (dik)papier veel goedkoper uit bent.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"