lime wire doet moeilijk

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje bezig met lime wire en mp3tjes downloaden deed ie in het begin prima enzo,

maar nu wil ik eens een film downloaden, dsu laat ik em zoeken en kies de voor mij beste keuze uit de resultaten, meestal zijn dat ook meer dan 100 hosts die dezelfde content aanbieden, maar wanneer ik op "downloaden" klik duurt het even en krijg ik in het scherm dat het niet mogelijk is om te downloaden.

Wat kan ik doen om te zorgen dat lime wire toch goed download ( bij een vriend van me met een langzamere verbinding gaat het als een speer)

Ik zeg er even bij: dat het een aparte machine is die alleen voor downloaden bedoelt is, en dat ie achter een linksys router hangt.

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat geeft ie precies voor melding? Overigens is films downloaden met Limewire niet veel waard.

• shure-fan
ik probeerde net dus "jarhead" te downloaden, een film die binnenkortpas in de bios verschijnt,

ik krijg berichten als "kan niet downloaden" " wachtrij, positie 1" "niet voldoende bronnen beschikbaar"

dat soort

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, dat soort dingen krijg je erg vaak bij het downloaden van films bij Limewire. Films downloaden met Limewire is gewoon waardeloos. Om films te downloaden worden dan ook meestal andere bronnen gebruikt, maar ik vrees dat dit hier niet besproken mag worden :P

Verwijderd

RoD schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:09:
Ja, dat soort dingen krijg je erg vaak bij het downloaden van films bij Limewire. Films downloaden met Limewire is gewoon waardeloos. Om films te downloaden worden dan ook meestal andere bronnen gebruikt, maar ik vrees dat dit hier niet besproken mag worden :P
Beeldkwaliteit is ook nog eens drie keer niks. :/

• shure-fan
bedankt, weet ik even genoeg

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit hoort niet op GoT en dat zou je ook gewoon moeten weten.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.