Ten eerste, sorry als ik in het verkeerde forum post (twijfelde of die niet in software moet, maar ik weet noueenmaal niet waar het aan ligt) anyways:
Ik heb gister mijn HD geformatteerd en alles weer keurig geinstalleerd en alles werkt prima op 1 ding na, namelijk dat mijn hardeschijf alles wat ik installeer volledig gedefragmenteerd raakt
.. ik heb mijn defragmentatie programma (Diskeeper v.9) kijken wat er gebeurt was na het instaleren van Office 2003, 78% fragmentatie, oftewel mijn computer leest die bestanden ongeveer 50% (ik gok maar wat
) langzamer. Nou dacht ik dat dit lag aan de MFT (master file table) die alle bestanden indext, dus die heb ik met een factor 10 vergroot naar 3,3GB. Maar na het instaleren van diverse software zat ik weer met het zelfde probleem boven de 80% defragmentatie
..
Wie kan mij helpen?
Specs moet ik ff opzoeken, misschien kan ik zo ook geholpen worden alvast bedankt
Ik heb gister mijn HD geformatteerd en alles weer keurig geinstalleerd en alles werkt prima op 1 ding na, namelijk dat mijn hardeschijf alles wat ik installeer volledig gedefragmenteerd raakt
Wie kan mij helpen?
Specs moet ik ff opzoeken, misschien kan ik zo ook geholpen worden alvast bedankt