Toon posts:

Pinnetje Afgebroken

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Zoals ik ook bij mij is er door een cpu vervoer een pinnetje aan de buiten gebroken het gaat om een sempron 3000+ socket 754.

Nu heb ik gelezen in de andere vele topics dat je gewoon een pinntje in de socket kan doen en dat het dan ook meestal wil werken..

Maar het kan toch ook zo zijn dat het pinnetje helemaal niet zo belangrijk is en ook kan werken zonder dat pinnetje..

Weet iemand of dit pinnetje belangrijk is is er misschien een schema??

Alvast bedankt!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 22:37

vehpol

Go Go Gadget!

Als je het wilt weten: Proberen kan altijd. Gewoon goed monteren met koeler en al en dan kan het geen probleem zijn om het te proberen. Het lijkt me sterk dat er schema's van zijn, aangezien hier nogal moeilijk achter is te komen als gebruiker en AMD/Intel zullen het niet snel zelf gaan verspreiden.

Ik ken wel een verhaal van een vriend van mijn broer waarbij een pinnetje afbrak en waarvan de CPU het nog gewoon deed. Alleen afbeeldingen gaf hij niet goed weer, of zoiets wazigs. Of je een ander iets als pinnetje kan gebruiken, ik denk het haast niet gezien het feit dat de weerstand dan nogal toeneemt. Maar misschien denken anderen daar anders over.

Ceci n'est pas une signature!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wacht ff...

- je hebt CPU in kwestie
- je hebt een mobo waar het in kan

Dan heb je de keuze:

1) proberen
2) een wazige topic openen waarin je niet eens aangeeft exact welke pin afgebroken is en ons tot allerlei speculatie maar niets concreets uitnodigt... |:(

Begin eens bij het begin. Steek dat ding erin. Mocht het niet werken, heb je waarschijnlijk pech. Wil je weten wat die pin doet? Ga dan eens op www.amd.com kijken naar de schemata, kom je er echt niet uit, post dan hier, maar niet voor je het zelf geprobeerd hebt en niet zonder exact aan te geven welke pin het is :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.