Sharen onder Win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28
Als ik op een map rechtsklik en ik kies daarna voor sharing... dan gebeurd er helemaal niets! Snapputnie? Weet iemand waaraan dit ligt?

Alvast bedankt!

Insanus sum

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
heb je al geprobeerd om file & print sharing opnieuw te installeeren ??
mischien filtje corrupt

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 12:50
heb je al geprobeerd er te komen via rechtmuis knop eigenschappen en daar het tabje sharing aan te klikken ???

indien niet mail me maar
d.van.kouwen@agis-groep.nl

iets met lenzen

• Abu
Ja, heb ik net geprobeerd, maar hielp niets :( Echt vreemd. Trouwens: properties doet het ook niet. Win2k net opnieuw geinstalleerd dus daar kan het ook niet aan liggen...

Insanus sum

Verwijderd

he, dat heb ik ook??
Sterker nog, ik heb iets van 4 folders met een share-icon maar als client zie ik er maar 2 :?
Ik heb al specifiek een user opgegeven, algemeen geshared, niets veranderd: ik zie maar 2 folders :(

Waar houd w2k dit bij?

Verwijderd

maak een snelkoppeling naar dit programmaatje / wizard en je bent gezegend

C:\WINNT\system32\shrpubw.exe

overigens zorg ook dat via je Manager (right mouse my puta) en dan bij user bla bla profiles

user: Guest enabled staat als je dus zonder password/user in je pc wilt komen :>

• Abu
Maar dit verklaart nog niet waarom het niet gewoon met rechtsklikken werkt... Toch bedankt hoor, maar zou graag nog willen dattie het met rechtsklikken ook gewoon deed...

Insanus sum

Verwijderd

Mmm ... vaag :?
Maar daar heet het Windows voor, nietwaar?

Wat ik zou doen is eerst het nieuwste servicepack voor W2k eens bij die gasten uit Redmond vandaan trekken en dat er eens vrolijk overheen gooien. Veel kleine probleempjes die ik tegenkwam (zowel thuis met veel experimenten en zakelijk) werden daarmee opgelost.

• Abu
Zelfs die heb ik al geinstalleerd, dat is het dus ook niet...

Insanus sum

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:03

johnwoo

3S-GTE

Anders kan je je shares ook managen:
Rechtsklik My Computer, Manage, System Tools, Shared Folders, Shares. Je kunt daar ook nieuwe shares aanmaken.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Mmmmmmmm, effe met Bill bellen volgende week, gek mannetje toch he? Klauwen met geld kost die zooi maar werken ho maar :(.

Post hier ff je ontwikkeling svp? Ben benieuwd naar de oplossing...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Nee het is heel simpel (denk ik). Is de sharenaam (bijv.) voor schijf C: C$? Dan moet je een nieuwe share aanmaken, en een andere naam geven. Die $ op het einde zorgt ervoor dat je de map niet kan zien in explorer of iets dergelijks.
Leuk trouwens dat iedereen Microsoft de schuld geeft, terwijl het gewoon zo hoort, en in de help-file van windows staat (geloof ik)

• Abu
Nou ik snap er niets van, ik kan gewoon nergens met de rechtermuisknop sharen of eigenschappen opvragen van mappen en drives! ): Iemand die dit probleem ook heeft?

Insanus sum

• Skelt0r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 14:01
Ja, ik heb het ook, maar ben nog niet echt op zoek gegaan naar een oplossing... Als ik er tijd voor heb ga ik er wel eens voor zitten, maar tot die tijd kijk ik wel even hier af en toe... Groet Skelt0r

Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Op zaterdag 20 januari 2001 21:21 schreef Abu het volgende:
Win2k net opnieuw geinstalleerd dus daar kan het ook niet aan liggen...
Dat zegt nix.. kan bij installatie ook wat vaud gegaan zijn.

Zoals eerder genoemt: Heb je ut al geprobeerd om file/printer sharing te removen, resetten en weer opnieuw installen?? Weet dat ie net nieuw is, maar toch...

Suc6
Pagina: 1