Ik kom ern iet meer uit dus misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Eerst heb ik deze tutorial door genomen:
Apache+SSL tutorial
Ik heb alles werkend, ik krijg een verbinding over SSL naar localhost. Dus dat werkt allemaal.
Kijk ik verder in m'n ssl.log zie ik h et volgende:
Gevolg van deze error is dus ook, dat apache af en toe met een mooie error crashed. Dus erg lekker werkt het dus nog niet.
Volgens bovenstaande error heb ik een versie nodig van php4apache.dll die compiled is met EAPI. (geen idee wat ze ermee bedoelen).
Ik ben er nu al een uurtje of 12 mee bezig, en ik kom elke keer op dezelfde tutorials uit. Download dit, pas http.conf aan, maak keys aan met openSSL, copy bestandje ???.dll naar c:\windows\system32 etc.
Maar het blijft dus crashen. Wie o wie kan mij wel aan een niet crashende setup helpen van apache1.3 + ssl + php4?
Eerst heb ik deze tutorial door genomen:
Apache+SSL tutorial
Ik heb alles werkend, ik krijg een verbinding over SSL naar localhost. Dus dat werkt allemaal.
Kijk ik verder in m'n ssl.log zie ik h et volgende:
Dus ik ben gaan zoeken op die error, maar dat levert me slechts 3 google results op op een bugslist van PHP.net.[Sun Jan 08 20:13:36 2006] [warn] Loaded DSO C:/php/php4apache.dll uses plain Apache 1.3 API, this module might crash under EAPI! (please recompile it with -DEAPI)
[Sun Jan 08 20:13:37 2006] [info] BytesRead = 372 WSAProtocolInfo = 2006620
[Sun Jan 08 20:13:37 2006] [info] BytesRead = 372 WSAProtocolInfo = 2006620
Gevolg van deze error is dus ook, dat apache af en toe met een mooie error crashed. Dus erg lekker werkt het dus nog niet.
Volgens bovenstaande error heb ik een versie nodig van php4apache.dll die compiled is met EAPI. (geen idee wat ze ermee bedoelen).
Ik ben er nu al een uurtje of 12 mee bezig, en ik kom elke keer op dezelfde tutorials uit. Download dit, pas http.conf aan, maak keys aan met openSSL, copy bestandje ???.dll naar c:\windows\system32 etc.
Maar het blijft dus crashen. Wie o wie kan mij wel aan een niet crashende setup helpen van apache1.3 + ssl + php4?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!