Toon posts:

Clanleden gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tuig van de richel en omstreken;ik speel vaak UT en Half Life online (ctf,team Fortress,CS) en zoek voor mijn clan (de [:]Cyborg clan) nog nieuwe leden,bij voorkeur van een jaar of 20 en ouder.Ik ben zelf 31 en heb 1 lid van 25 en verder van 13 en 15 jaar oud.In totaal heb ik (excl mezelf) 4 leden.Ben je Nederlands(e) en geïnteresseerd,stuur dan n berichtje via icq of kijk bv op [NL]Gamepoint TFC daar ben ik vaak te vinden.
Mijn clansite (gloedje nieuw) is http://www.clancyborg.homstead.com
Geen training oid,maar wie z'n (of haar) best doet,wordt wel aangenomen.Er zijn WEl een paar HH regeltjes..

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wat een vervelende bagger site

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-02 15:43

Exterazzo

Qeasy

Baggere site en ook nog eens illegaal, je mag namelijk via GoT geen clanleden werven (geloof ik)
Correct me if I'm wrong :)

Audentia

Verwijderd

1. Ga naar www.clanbase.com
2. Registreer je clan
3. Ga naar admin rechts bovenin (als je clanleader bent)
4. Scroll naar beneden
5. Druk op add clan news
6. Typ dat bericht hierboven over (ctrl+c helpt :P)
7. Kruis aan dat iedereen het ziet, en niet alleen je clanmembers
8. Druk op submit
9. Volgende dag staat er op de frontpage onde r het kopje clannews Jouw news itempje...
10. Als je geluk hebt krijg je respons...

edit:
schrijf het wel in het engels, anders komt het er niet op te staan :)

hf!

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 21:58 schreef ReaLX het volgende:
1. Ga naar www.clanbase.com
2. Registreer je clan
3. Ga naar admin rechts bovenin (als je clanleader bent)
4. Scroll naar beneden
5. Druk op add clan news
6. Typ dat bericht hierboven over (ctrl+c helpt :P)
7. Kruis aan dat iedereen het ziet, en niet alleen je clanmembers
8. Druk op submit
9. Volgende dag staat er op de frontpage onde r het kopje clannews Jouw news itempje...
10. Als je geluk hebt krijg je respons...

edit:
schrijf het wel in het engels, anders komt het er niet op te staan :)

hf!
Uhm op clanbase word je nog harder afgezeken dan hier als je dat doet.

Mensen die daar om clanmembers vragen worden hard uitgelachen en verteld dat ze naar public servers moeten gaan om leden te werven.

Beste manier vind ik nog steeds is je clan opstarten vanuit een vriendenkring, en zodra je bekender bent komen mensen vanzelf wel naar je toe.

Wat ook altijd goed werkt is wat ik "aasgieren" noem. Dus als je ziet/hoort dat een andere clan er mee stopt, snel er heen om te kijken of de leden die dan dus clanloos zijn bij jou willen spelen.

Je kunt het ook op de vuile manier doen door bij iedere clan waar je tegen speelt de beste spelers mee te nemen van de tegenpartij (ja er zijn clans die dit ongeveer zo doen).

Maar je noemt een paar spellen, ga je deze allemaal spelen?
of welke wordt et?

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 00:11 schreef Scimitar het volgende:

[..]
Uhm op clanbase word je nog harder afgezeken dan hier als je dat doet.

Mensen die daar om clanmembers vragen worden hard uitgelachen en verteld dat ze naar public servers moeten gaan om leden te werven.

Beste manier vind ik nog steeds is je clan opstarten vanuit een vriendenkring, en zodra je bekender bent komen mensen vanzelf wel naar je toe.

Wat ook altijd goed werkt is wat ik "aasgieren" noem. Dus als je ziet/hoort dat een andere clan er mee stopt, snel er heen om te kijken of de leden die dan dus clanloos zijn bij jou willen spelen.

Je kunt het ook op de vuile manier doen door bij iedere clan waar je tegen speelt de beste spelers mee te nemen van de tegenpartij (ja er zijn clans die dit ongeveer zo doen).

Maar je noemt een paar spellen, ga je deze allemaal spelen?
of welke wordt et?
mjah, a la [MIA] dus ;)

btw, ff reclame maken, MIA in pczone volgende week !!!! ;)
Pagina: 1