Toon posts:

Flash banner

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb een vraagje!! Namelijk:

Ik wil een flash banner gaan maken, nu had ik zoiets als dit in me hoofd. Niet qua design maar qua animaties.

Nu ben ik een volledige leek qua flash, ik heb het nog nooit gebruikt en ook nog nooit geprobeerd. Nu heb ik sinds gister Flash MX 2004 en wil ik het gaan proberen.

Nu is alleen mijn vraag, ik niet veel tijd voor de deadline, als ik dit zou willen doen moet het wel binnen een week af zijn.

Mijn vraag is nu, is dit te doen voor een leek als ik, of kan ik beter me tijd ergens anders in steken. Ik vind het persoonlijk wel erg mooi om te doen, maar heb geen id hoeveel tijd het gaat kosten?

Verwijderd

Ik denk dat zo iets wel in twee dagen te doen is.
Als je het mooi wilt hebben gebruik dan wel foto's. Ik zie vaak dat mensen die Flash voor het eerst gebruiken, dan ook denken dat het daarmee getekend dient te worden.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dus gewoon op google zoeken naar tut's en dan proberen denk ik maar......

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-04 07:11

Freelance

(...)

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:11:
Oke, dus gewoon op google zoeken naar tut's en dan proberen denk ik maar......
Als je niet van plan bent om Flash te gaan leren (of niet nodig vind) en toch een overeenkomende simpele banner te wilt maken hoef je niet moeilijk te doen (al is dit vrij basic flash). Je kunt natuurlijk ook uitwijken naar een makkelijkere tool om deze banner te maken :) Swish is voor de beginner die alleen af en toe -snel- een simpele banner moet maken met simpele effecten en daarom een uitstekende oplossing. http://www.swishzone.com/.

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De basis lessen en tutorials die onder de help in flash staan voldoen meer dan genoeg om jou te leren dat soort banners te maken. Houdt er wel rekening mee dat je er goed de tijd voor moet nemen.

Verwijderd

precies wat matias zei, het is slim om vooral te kijken naar de tuts over "motion tweening" en basic scene opbouw

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hmja, dit vind ik eigenlijk een beetje zinloos topic; als jij een banner in elkaar wilt copy pasten vind ik dat prima, maar val ons daar dan niet mee lastig.

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.