Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Probeerde vandaag mij creative zen op te laden via het lichtnet,nadat deze enige weken met lege batterij in de kast heeft gelegen. Na 8 uur echter stond er nog niet eens 1 streepje. Het vreemde was ook dat de adapter constant aangaf dat de accu vol was (groen lampje op de adapter) terwijl dit dus niet zo was. Ook brandde het lichtje van de zen niet tijdens het opladen wat normaal wel zo was.

Vervolgens heb ik het op mijn laptop via de USB geprobeerd maar weer met hetzelfde resultaat: geen dus.

Ten slotte nu maar via mijn desktop aan het proberern en wat schertst mijn verbazing: hij is netjes aan het opladen: lampje van de zen brand.

Ik snap hier dus helemaal niets van. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn??

Oh ja: nog een ding: de laatste keer dat ik hem op heb geladen was in canada (110volt) daar lukte het in sommige hotels wel en in andere niet. Nij degene waar het niet lukte ging dan ook het lampje van de zen niet aan .

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je het meerdere malen geprobeerd op pc's/laptops/andere USB poorten waar het niet werkt? Misschien dat de batterij wat bokt en gewoon af en toe oplaaad oid.

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 12:23
lijkt mij dat het de lader is, heb je niet na een bepaald hotel dat ie het helemaal niet meer deed? vreemd dat het werkt op 110V, ik zou denken dat hij de batterij dan helemaal niet oplaad omdat de spanning dan te laag zou zijn...

ik weet niet hoe zo'n lader precies werkt maar hoe moet, al zou je deze op 110v aansluiten veel meer amperes moeten trekken en dit misschien niet aan zou kunnnen.