Toon posts:

Connectie internet

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Thuis gebruik ik telenet en heb mij pc er zo op ingesteld, als ik het op mijn laptop gebruikt werkt het ook perfect.. Maar nu heb ik hem hier in amsterdam aangesloten en werkt alleen mijn laptop perfect, mijn pc vindt geen connectie met de modem, ik denk dat ik een aantal instellingen verkeerd hebt, heb ze nog altijd afgesteld op telenet denk ik, weet iemand wat ik fout doe, heb al vanalles geprobeerd?

Alvast bedankt!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:18

Whuzz

Dodgeball!

Allereerst welkom op GoT.

Misschien heb je het al gedaan, maar ik raad je aan om in elk geval even de FAQ goed door te lezen.

De informatie in je startpost is nogal summier en je wekt ook niet echt de indruk dat je zelf al gezocht hebt op GoT of internet.
We hebben op zijn minst meer informatie nodig over je instellingen, je type abonnement, enz enz.
Verder is het de bedoeling dat je eerst zelf probeert de informatie te zoeken, op GoT, internet of andere bronnen. De helpdesk van Telenet bijvoorbeeld. Als dat allemaal niet lukt kunnen wij je wellicht verder helpen, mits we voldoende informatie krijgen :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Ik kon het niet beter zeggen.

Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren

Onderandere punt 3 bijvoorbeeld.

Topic titel is echt onduidelijk, informatie verstrekking is erg summier. Mensen gaan het nu of niet lezen of je vragen dingen te doen die je al gedaan hebt (maar niet gemeld).

Ik kan er weinig anders van maken dan hem te sluiten.

[ Voor 49% gewijzigd door bjck op 08-01-2006 19:34 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.