Microsoft office 2003 laat DVD-drive verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:12
Mijn probleem:

Als ik Microsoft Office 2003 professional installeer, dan ziet windows mijn DVD-Brander als een cd-romspeler of mijn dvd-drive verdwijnt helemaal. (vaker verdwijnt hij helemaal als dat ie cd-speler word)
K snap der geen hol van, heb al 3 office cd's gebruikt, maar allemaal geven ze dit probleem. Iemand enig idee waardoor dit komt?

Specs:

Pentium-M 1.6 Ghz
1 Gyg ram
60 Gyg HDD
radeon mobility 9700 256MB
QSI DVD-brander plus en min (8x)
Windows XP Professional

Hopelijk herkent iemand dit probleem en kent de oplossing, heb al uitgebreid gezocht, en wat registertweaks voor verdwenen dvd/cd drives gedraaid, maar deze hielpen niet. Daarna een herinstall gedaan van windows (was erg nodig) maar probleem kwam terug. Zodra ik office deinstalleer en ik doe bij apparaatbeheer zoeken naar gewijzigde apparaten, komt de drive terug en werkt hij exact zoals het hoort....

My iRacing profile | Strava

• Hoogie2004
* Hoogie2004 loopt op tijden dat normale mensen naar bed zijn, zijn eigen topic te kicken....

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je toevallig programma's zoals Daemon Tools en Alcohol120% draaiende :?
Schakel die eens voor de zekerheid uit, en probeer het eens opnieuw :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 08:38

Turkish

zhé germans

lijkt me eerder een software dan een hardware probleem -> SA :)

denk dat ze je daar beter kunnen helpen, heb je eigenlijk wel office voorzien van alle patches/service packs?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Hoogie2004
Ik heb idd deamon tools, maar deze pas geinstalleerd na ontdekking van het probleem. Het probleem doet zich alleen voor als ik office installeer.... zodra ik het deinstalleer doet de drive weer alles wat ie moet doen (heb al een verse windows install gedaan)

zal voor de zekerheid officeupdate.com eens bezoeken, maar ben er behoorlijk zeker van dat ik dat al heb gedaan