Nicknames, accounts en userbase merge

Pagina: 1
Acties:

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
De titel is niet geheel duidelijk vanwege de diversiteit van de onderwerpen; het gaat om het volgende.

Vanwege een duister verleden van rare e-mailadressen en complexe wachtwoorden en deze beide kwijt te raken (Lang offline geweest), heb ik naar mijn weten 2 of 3 accounts op de frontpage aangemaakt, namelijk "GeonetiX", "Voordeur" en mogelijk "gx". Laatstgenoemde kan ik niet meer terugvinden omdat je verplicht bent 3 letters in te voeren bij de tweaker gallery search.
Ik heb hier eigenlijk nooit echt actie voor ondernomen omdat een frontpage-account wat minder hecht voelde dan bijvoorbeeld een got-account en ik het dus makkelijker vond om gewoon een nieuwe user te maken. Nu had ik echter met mijn vorig jaar afgesloten abo maar direct de mijn gegevens ingevuld om alvast gesettled te zijn voor de userbase merge, met als resultaat dat ik een nieuw userid krijg (nou, jammer dan :P) maar ook de nickname van de frontpage.

Je voelt hem al aankomen, omdat mijn frontpage en GoT nick niet overeen komen krijg ik dadelijk de nickname van de frontpage, iets waar ikzelf niet geheel content mee ben. Mijn eerste punt is dus of ik gewoon mijn nickname van het forum kan behouden.

Het tweede punt is relevant met het eerste; ik heb dus meerdere accounts, maar op de frontpage heb ik liever ook gewoon de nickname gx weer terug. Is het mogelijk om de oude accounts te verwijderen, samen te voegen, of simpelweg te hernoemen?

Nog even kort samengevat:
• Is het mogelijk dat ik mijn GoT~ i.p.v. frontpage-nickname behoud na de userbase merge?
• Is het mogelijk dat mijn oude frontpage accounts verwijderd, gemerged of hernoemd kunnen worden?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Eens zien :) .

[edit]
Zo te zien heb je twee accounts:
- [Verwijderde gebruiker]
- [Verwijderde gebruiker]

Geen van beide heeft een abonnement en ook je GoT-account heeft geen abo. Klopt dat of is daar iets mis? Als daar niets mis mee is, dan ga ik het account GeonetiX voorzien van een nickchange naar GX, aangezien dat account het laagste userID heeft en dat is weer leuk voor bij de merge ;) . Als ik dat allemaal doe, is het dan zoals jij het hebben wilt?

[ Voor 95% gewijzigd door Harm op 08-01-2006 18:55 ]

• GX
Ehm, op de userbasemerge pagina had ik al voordeur opgegeven; maar als dat nog veranderd kan worden, en tevens de emailadressen gelijk van gx en gx (forum account klopt :P) dan is alles ok.

Mijn abo is inderdaad niet zo lang geleden afgelopen; maar dat is een ander verhaal (Ik kreeg geen advance-warning.. ;( )

• Harm
  • Niet online
En je hebt de voorkeur voor de merge nu aangegeven op welke van de twee frontpage-accounts? Dan kan ik natuurlijk ook dat account kiezen. Dat is wel zo makkelijk namelijk.

• GX
Dat is dus voordeur geweest.

• Harm
  • Niet online
Ok :) . Ik heb het account 'GeonetiX' geband, dus die kun je niet meer gebruiken. Het account 'Voordeur' heb ik voorzien van een nickchange naar 'GX'. Je kunt vanaf nu dus weer met een gerust hart op de frontpage rondsurfen en als alles goed gaat krijg jij bij de merge het juiste account.

• GX
Dan hardstikke bedankt! :*

GeonetiX kon ik al niet meer gebruiken vanwege de bovenstaande redenen :+

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

terabyte

kan denken als een computer

Dus het moet nog gebeuren :o

* klikt merge sticky topic uit 2002 maar weer snel weg *

• Harm
  • Niet online
De merge is afhankelijk van de invoering van React 1.9.4. Daar wordt op dit moment door de crew aan getest en als dat ertoe geleid heeft dat een en ander echt stabiel en zoveel mogelijk bugvrij is, kan zowel React 1.9.4 ingevoerd worden. Ongeveer tegelijk zal dan de merge gaan plaatsvinden.
Pagina: 1