AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
lijkt me niet dat DAT het probleem is
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
zet je refresh eens lager.
bij hoge refreshrates kan er makkelijker storing ontstaan. dan kan je beter een 5BNC kabel gebruiken (aan de ene kant VGA plug , andere kant 5 BNC pluggen, R, G , B , hor-sync en v-sync) deze zijn beter afgeschermt en hebben minder last van storing (moet je monitor 't natuurlijk wel zo'n aansluiting hebben)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk eens aan de binnenkant van je pjoeter of er misschien IDE kabels vlak langs je videoplankje lopen...
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE
Verwijderd
Probeer een slot vrij te houden tussen je videokaart en de PCI-kaarten.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Als ik een Voodoo 3 3000 erin stop dan heb ik nergens meer last van!
Naja, for the time being maakt het ook niet zoveel uit....(ik koop toch nog wel een nieuwe videokaart)
andere videokaart deed wonderen..
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Het ziet er naar uit dat het effect ook nu weg is....
Niet echt ideaal voor een Iiyama 17", maar goed...
Het heeft in elk geval iets met m'n IDE/HD te maken...
Misschien een nieuwe IDE driver voor Win2K??
(als zoiets bestaat)
-Er ligt geen telefoon naast m'n pc/monitor
Ik kan overigens ook de Voodoo III 3000 uit de pc van de gang trekken en m'n TNT2 daar in zetten.. (Maarja een TNT2 is toch net ff sneller)
Het is verder niet erg ofzo, (als je niet weet dat het er is, dan valt het niet echt op)
Maar als je een lap tekst ziet, dan valt het al iets sneller op... Het is dus gewoon irritant.... GRRRRRR.....
Naja, boeiend. Hierbij geef ik het op en internet dan maar MET golfjes op m'n scherm totdat ik nog e's een nieuwe videokaart koop
(Voodoo 5 5000 waarschijnlijk...)
En als ik dan ook maar iets zie....
(...)
Verwijderd