Bij veel (oude) emails van mij zit er een attachment aan, genaamd winmail.dat. Dit is een bestand dat MS Outlook op een of andere manier er bij heeft gestuurd/gedaan 
Nu wil ik hier heel graag vanaf, maar het lukt me niet.
Hoe kom ik van de attachments af?! Dus een programma of plug-in ofzo die attachments kan verwijderen zonder een spoor achter te laten (in de header ofzo). Wie heeft de gouden tip?
Edit:
Ik heb net ook geprobeerd met Thunderbird 1.7 en attachment tools 0.4.9 en daar krijg ik hetzelfde effect als met IMAPsize. Op een of andere manier staat mijn ontvangstdatum dan niet goed in Outlook Express.
Nu wil ik hier heel graag vanaf, maar het lukt me niet.
- Onder Outlook zelf en Outlook Express zijn deze attachments niet te zien, dus niet te verwijderen.
- Op mijn webmail zijn ze we te zien, maar daarmee kan ik ze niet verwijderen.
- Met IMAPsize zijn ze bijna perfect te verwijderen, alleen schrijft deze iets in de header waardoor Outlook Express de ontvangdatum ziet als wanneer ik de attachment verwijdert heb en niet de echte ontvangdatum.
Hoe kom ik van de attachments af?! Dus een programma of plug-in ofzo die attachments kan verwijderen zonder een spoor achter te laten (in de header ofzo). Wie heeft de gouden tip?
Edit:
Ik heb net ook geprobeerd met Thunderbird 1.7 en attachment tools 0.4.9 en daar krijg ik hetzelfde effect als met IMAPsize. Op een of andere manier staat mijn ontvangstdatum dan niet goed in Outlook Express.
[ Voor 34% gewijzigd door Ruzor op 08-01-2006 19:15 ]