Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Meerdere winkelmandjes laten onthouden.

Pagina: 1
Acties:

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 12:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
Wanneer ik een systeem wil samenstellen, ga ik vaak naar de PW, kijk wat er is, wat er populair is, wat alles kost, zoek ik er reviews bij op, google ik wat over vergelijkbare onderdelen, en zodoende krijg ik op den duur een compleet systeem in mijn winkelmand, zodat ik een overzicht heb van alle onderdelen, prijzen en de totaal-prijs. Ideaal.

Alleen nu zou ik het wel erg mooi vinden als je bijvoorbeeld 4 verschillende winkelmandjes hebt. Wanneer je een onderdeel in je winkelmand doet geef je even aan in welke mand hij moet, of je geeft aan dat hij vanaf nu altijd alles automatisch alles in mand #1 moet doen zonder te vragen, voor mensen die (op dat moment) geen gebruik willen maken van de andere manden. Aangeven in welke mand het moet kan met een popupje, of door het winkelmand-icoontje waar je normaal klikt om iets toe te voegen, een klein menuutje met de knopjes [1], [2], [3] en [4] te laten uitschuiven.
Op deze manier kan je bijvoorbeeld verschillende varianten van een systeem maken (een Intel en AMD variant, of een dure variant en een meer budget variant, etcetera), en evt. nog een winkelmand waar je wat losse interessante onderdelen plaatst die niet bij de systemen horen, maar je wel even wilt onthouden om later op terug te kunnen komen. Bijvoorbeeld een Gigabit switch waarvan je hebt ontdekt dat hij voor zijn prijs toch wel erg goed is, en je wilt over een tijdje naar Gbit upgraden binnenshuis.

Als je kijkt naar de huidige standaard layout, zouden bijvoorbeeld tussen de rode kop Producten in winkelmand en de tabel met alle producten 4 subtiele knopjes kunnen komen met [#1], [#2], [#3], [#4], of [Winkelmand 1], [Winkelmand 2], [Winkelmand 3], [Winkelmand 4].

Het lijkt mij erg handig, ik hoop dat jullie er wat mee doen :).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het een goed idee :). Zou je dat op de devtrack willen zetten, dan kan daar een developer naar kijken en het eventueel verwerken.

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 12:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
Bij deze :).
Goed te horen dat je het een goed idee vind, wie weet kan ik als resultaat over een tijdje gebruikmaken van de feature :).