PureVideo- nVidia

Pagina: 1
Acties:

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-07 21:05
Ok Ik las dit net op T.net over pureVideo software van nvidia en de presatie winst die dat oplevert.

Maar nou las ik dus ook dat een bepaalde kaarten range van de geforce 6 serie er dus geen moer aan zullen hebben te zien aan sommige reacties. Ik heb zelf een Geforce 6800 GE met een nv40 core en als ik de mensen dus goed begrepen heb met hun reacties heb ik dus een dure kaart gekocht die eigenlijk al defect was voordat hij in gebruik was genomen omdat ze er later pas achter kwamen hoe die bug opgelost moest worden voor HD video decoding?

Is daar iets aan te doen of zal ik dan toch echt een 6600 moeten hebben om het te laten werken? :r

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
Ik heb een 6800GT en volgens mij idd hetzelfde gelazer. Best irritant, want ik heb die codec best nodig.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mij staat wat bij dat bij de PCI-E variant deze Bug er niet meer in zit (ook de oude PCI-E 6800GT kaarten niet) maar hier ben ik zeker niet zeker van kan iemand dit bevestigen?

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.