[Het Net - ADSL] Welke modem krijg je erbij?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• OetZitterd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07-2011

OetZitterd

Out of the picture...

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar welke modem je geleverd krijgt bij Het Net. Er staat wel leuk op hun site een Multi-PC-modem maar wat is dat dan? |:(

Ik heb het forum hier al eens doorgespit en mijn vriend google eens geraadpleegd maar nergens krijg ik een duidelijk antwoord. ;(

Ik wil namelijk graag weten of er een mogelijkheid bestaat om hier een (draadloze) router op aan te sluiten.

Voordat je bij Het Net meer info krijgt moet je je inschrijven en dat wil ik nu net even niet doen.

Iemand ideeen?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
speedtouch 546

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:02

ThunderNet

Flits!

En ja hier is ook een draadloze router op aan te sluiten, maar dat is logisch daar het gewoon een switch betreft :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02 15:53
Een draadloze router achter een multi-user modem (ook router) is sowieso niet echt handig imo.

Een accesspoint is in dit geval dan makkelijker.
Tenzij je de 546 'spoofed', wat goed te doen is. Dan krijgt je eigen router dus het externe ip adres via de 546, die dus ook geen routerfunctie meer heeft. Twee routers achter elkaar is opzich ook geen ramp maar als je een beetje met NAT aan de gang gaat word je gek! :)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Wat is hier de strekking van? Je kiest voor een ISP en een abonnement, je weet niet wat je gekocht hebt en navragen bij de ISP lukt niet ofzo?

Deze kan dicht. Bedrijven waar je iets koopt of dienst afneemt weten prima wat ze verkopen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.