Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:32
Aangezien ik niet veel verstand heb van gsm`s vraag ik het hier.
Ik wil dus een nieuwe gsm kopen en moet het liefst geunlockt zijn.
Ik weet wel dat er tegenwoordig ook mp3 speler erop zit.
Maar wat zijn tegenwoordig de GSMs?
Is het verstandig om een GSM via marktplaats.nl te kopen als ik die kom afhalen? Of zijn het meestal van de vrachtwagen afgevallen GSM`s?

Ik kon eigenlijk ook een wat oudere simlock pre-paid toestel kopen a 150 euro.
Maar mij lijkt een huidige gsm voor 120 euro op marktplaats.nl niet heel erg duur.
Wat zijn de bekende phones? En welke hebben MP3 aan boord?

Wie kan mij hier meer over vertellen, want ik heb maar een oude s-e T610 en ik volg het allemaal niet zo op gsm gebied.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 09:33
Persoonlijk heb ik een Siemens M75. Waarom? omdat mijn eisen simpel waren:
- Sterk
- Synchronisatie met me Outlook thuis.
- Bleutooth
- Lange batterijlevensduur
- Simpel

Dat waren mijn hoofdpunten. Aangezien ik hiervoor een Siemens M50 had en daarvoor de M35 en ik de M serie dus al kende was mijn keuze makkelijker.

Wat zijn de eisen die jij wilt met je telefoon? Tegenwoordig kan alles (bijna).
Je moet een apparaat niet kopen van kijk dat heb ik het nieuwste van nieuwste maar om de functies. Ik bedoel ik kan wel een vette sportwagen kopen en lopen rond zeggen dat ik een vette sportwagen bezit maarja als ik geen rijbewijs heb dan schiet dat ook niet op he.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik weet net als jij geen fluit van GSM's. Ik ben destijds naar de winkel (een stuk of 5) gestapt met m'n wensen, en de laatste verkoper was er (eindelijk) een met verstand van zaken. Hij heeft een mobiel aanbevolen die inderdaad precies had wat ik wenste, en ik ben nu na een halfjaar nog steeds uitermate tevreden.

Als je mp3's wilt spelen, zou ik geen genoegen nemen met een telefoon met weinig en onuitwisselbaar geheugen. Ik heb er zelf eentje met 512MB op een memory stick, en dat werkt erg prettig. Je kunt dan tenminste een paar volledige albums kwijt (en ook flink nog wat foto's maken, maar dat is in jouw geval niet erg belangrijk, denk ik.) Er zijn een heleboel telefoons die mp3's kunnen spelen met maar 64 of 96MB geheugen, daar zou ik met een grote boog omheen lopen.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Ik heb zelf een Qtek 2020 en ga binnenkort upgraden naar een Qtek 9100, het zijn echt geweldige apparaatjes; GSM, PDA, GPS, MP3, GPRS, ...

Nadeel is de prijs, hoewel die al sterk gedaald is, zo heb ik mijn Qtek 2020 gekocht voor 750 EUR terwijl deze nu rond de 300 EUR kost.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Coolmaster, het is niet de bedoeling om in I&T zomaar een vraag te dumpen zonder te laten blijken dat je zelf ook maar iets hebt gezocht. Een groot deel van de topics hier gaat over "GSM's van tegenwoordig".
Net zoals je in een ander subforum niet zomaar wegkomt met de vraag "Ik wil een computer kopen, wat is tegenwoordig een beetje een goede computer," geldt dat hier voor telefoons.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.