Logitech G15 werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-02 01:40
Hallo,

Ik heb gister mijn G15 toetsenbord gekregen. Drivers geinstalleerd, toetsenbord ingestoken alles werkt mooi, ma na 10 min bleef het lcd scherm me hangen en kon ook niks meer typen, na een reboot vond die het toetsenbord niet meer.. 20 keer opnieuw opgestart drivers enzo opnieuw geinstalleerd maar niks, ik liet hem maar ingestoken en opeens sprint het lcd aan en doet het toetsenbord het maar na een uurtje of 2 hield die het weer voor gezien en bleef die weer hangen....... Ik wordt hier best gek van want nu doet die het helemaal niet meer op het moment.

Ligt dit aan mijn USB slot of is mijn keyboard gewoon kapot?

• Cyclonic
niemand anders dit probleem? Heb SP2 erop staan dus usb 2.0 moet het doen

Hij deed het net ff weer 10 min, en toen hing die zich weer vast en nu weer niks hele tijd ik wordt hier gestoord van :P heb laatste nieuwe drivers van site en mijn razor copperhead werkt wel perfect in dat usb slot :Z :Z :Z :Z :Z :Z

[ Voor 63% gewijzigd door Cyclonic op 08-01-2006 20:44 ]

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 07:53

Paladin

Play Ball!

nieuwste Logitec drivers van de site gehaald versie 1.01? anders denk ik idd dat je tobo gaar is.

p.s kicken binnen 24 uur is normaliter niet toegestaan.....

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Cyclonic
jup nieuwe drivers gedownload en heb hem net op een andere pc geprobeert ook niks :(

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54

Griffin

Is mythical

Cyclonic schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:33:
jup nieuwe drivers gedownload en heb hem net op een andere pc geprobeert ook niks :(
even terug brengen naar winkel met zicht op garantie.

• Cyclonic
Griffin schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:06:
[...]

even terug brengen naar winkel met zicht op garantie.
Naja ik klooi nog wat tot woensdag en dan ga ik terrug heb geen zin om verzend crap te batalen dus ga er met iemand heen rijden, 1 probleem is ze zijn niet meer op voorraad dus dat wordt wachten :(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je al een andere USB poort geprobeerd? Probeer ook eens een andere pc.

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-01 18:19
RoD hij heeft hem al op een andere geprobeerd (3 posts boven je :P)
Tja als het bij verschillende pc's zo is dan zal het zeer ws. toch echt aan je G15 zelf liggen, als je netjes tegen de winkel je probleem uitlegd kunnen ze misschien wat voor je regelen (zelf vaak genoeg gehad dat ze dan *ineens* er nog eentje achter vonden)
Pagina: 1