Gister heb ik dan eindelijk mn langverwachte tv-kaartje binnengekregen: de Leadtek PVR2000. Qua specs een prima kaartje, en áls ie beeld geeft, ziet dat er ook prima uit. Probleem is het volgende: er is bijna geen software die het kaartje goed getuned krijgt, zelfs de software van Leadtek zelf (!) niet. Heel, heel, héél af en toe werkt het allemaal, en kan ik de Leadtek software (WinFast PVR) de zenders laten zoeken en TV kijken en zappen alsof er niks aan de hand is, maar sluit ik het programma en start ik het opnieuw op, dan krijg ik op alle zenders ruis. Ook het zenders zoeken levert dan alleen maar ruis op. Ik heb al allerlei PVR software geprobeerd: SageTV, GB-PVR, Media Portal, en Got All Media. Allemaal vertonen ze dezelfde problemen (hoewel ik op de meeste nog niks anders dan ruis heb vernomen). Er is echter 1 programma dat wél goed kan tunen, en dat is ChrisTV. Maarja, ChrisTV lite kan niet timeshiften, niet deinterlacen, en is in zijn functies erg beperkt, dus dit is ook geen oplossing.
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en het opgelost? Please share... alvast heel erg bedankt iig.
Oja, systeemspecs:
Gigabyte GA-7N400 Pro2 met een Athlon XP 3200+ erop
1GB ram
GF6800GT 256MB
en dit alles draait op Windows XP Pro met SP2 (nederlands)
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en het opgelost? Please share... alvast heel erg bedankt iig.
Oja, systeemspecs:
Gigabyte GA-7N400 Pro2 met een Athlon XP 3200+ erop
1GB ram
GF6800GT 256MB
en dit alles draait op Windows XP Pro met SP2 (nederlands)