[FreeBSD6.0] Write failure on transfer!

Pagina: 1
Acties:

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb net een andere hdd in mijn servertje gezet (is een werkende hdd), omdat de vorige brak was geworden en kom nu de volgende foutmelding tegen bij het extracten van ports:
"Write failure on transfer! (wrote -1 bytes of 1425408 bytes)"

Ik heb al gegoogled & hier op got gekeken maar heb geen oplossing kunnen vinden.
([rml][ freeBSD 4.6] Write failure on transfer! (wrote -1 bytes of[/rml]
dit heb ik geprobeerd maar het werkte niet)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Specs:
PIII 733mhz
192 MB SDRAM
Hitach Deskstar HDS722516 VLAT160
CD-ROM voor de bootonly

• flashin
Hmm ik heb de installatie nu gedaan zonder ports (of andere onderdelen) gelijk mee te nemen. Ik reboot de pc even en probeer het opnieuw en het installeren van de ports werkt nu wel!

Ik vind het maar vreemd maar ben blij dat het werkt :)

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Tip: gebruik portsnap. Bij installatie kan dat niet, maar bij het updaten wel. Het is stukken efficienter en sneller dan cvsup.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• flashin
Ok ga ik zo installeren :)

Ik heb nog een vraag:
ik heb nu java 1.5.0_06-b05 geinstalleerd, maar bij het laden van de VM krijg ik de volgende error:
Java HotSpot(TM) Client VM warning: can't detect initial thread stack location - find_vma failed
Ik heb hier ook op gegoogled en in mailinglists gekeken maar zonder een concrete oplossing. Heeft iemand hier een idee over?

edit: ben nu ff jdk 1.4.2 (native) aan het installen

[ Voor 8% gewijzigd door flashin op 09-01-2006 19:05 ]