Toon posts:

ibm-dtla-307030

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal, net officieel ingelogd want ik heb de komende tijd waarschijnlijk nogal wat vraagjes voor jullie allemaal. Komt de eerste: ik heb twee ibm-dtla-307030 schijven op een Abit kt7 raid bord aangesloten in raid-0 config. OS = win2000. Als ik nu bij apparaatbeheer kijk dan ziet het OS een ibm-dtla-307030 SCSI Disk Device. Dat hij er een ziet dat volg ik welm maar HET IS GEEN SCSI! Gewoon IDE. Al gekeken voor andere drivers, maar zowel bij microsoft als bij IBM niets gevonden...
Het werkt trouwens wel, maar ik snap'ut nie.

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Dat hoort zo . Bill wou het zo en het zij zo.
It's all in the name. Maar als het werkt maakt het toch niet uit wat er staat. Lijkt wel wat raar natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Kan wel wezen, maar ik heb niet voor niks extra zitten dokken voor, bij mijn weten, de snelste IDE-schijf. En dan in een RAID-0, dan wil ik wel de juiste driver erbij, en hoe kan dat een driver zijn met SCSI in de naam???

Verwijderd

extra dokken ??

naar mijn weten zijn de scsi schijven bijna 2x zo duur, dus wees blij >:)

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 15:17

pro_6or

amateur_60r

Niet van die rare reacties plaatsen kohrman,anders kan het wel eens zo zijn dat niemand zich nog geroepen voelt om je vragen te beantwoorden. Je harde schijven werken gewoon goed, alles zoals het hoort, alleen het naampje in windows is idd niet helemaal in overeenstemming met de werkelijkheid. So what?

een treffende spreuk

Verwijderd

precies...

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

microsoft ziet ide gewoon als een vorm van scsi, dus maak je niet druk, tis alleen maar een naam.

(hmmm, klein tikfoutje, thx yo681)

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 16:59 schreef /downtime/ het volgende:
microsoft ziet ide gewoon als een vorm van ide, dus maak je niet druk, tis alleen maar een naam.
oh ja joh?
straks zien ze nog een usb als een vorm van usb ;)

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
Heb ook zo'n probleem..niet dat het boeit maar goed..op mijn mobo [cusl2-c] zit ATA100 en als ik mijn IBM schijfje eraan hang, herkend hij het als SCSI-->kex! :7

Greetz
OGangstah

Verwijderd

T'is juist wel een beetje stoer om te patsen met je "SCSI" schijf >:)

..hehe weer een reden om een 2e disk te kopen :)
Pagina: 1