CSS - Probleem connectie servers

Pagina: 1
Acties:

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 19:09

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Hoi iedereen :)

Heb een probleempje met Steam, als ik in CounterStrike Source de server-lijst opvraag krijg ik die netjes te zien, mooie lage pings ed maar zodra ik connectie probeer te maken blijft dat laad balkje op 2 vlakjes staan en krijg ik na 20 sec ofzo een foutmelding. Dit is voornamelijk bij de Nederlandse servers, erg vervelend natuurlijk als je wel op een buiten buitenlandse server kan inloggen met hoge ping. Maargoed, bij ongeveer 9 op de 10 servers krijg ik dus een foutmelding de laatste paar weken. Wat wel vreemd is dat als ik de ouwe CounterStrike opstart deze wel naar iedere server wil verbinden.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Groet ;)

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 19:09

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Ben ik de enigste in heel Nederland die wat probs heb met steam? Of is m'n vraag gewoon te algemeen om op te antwoorden? Of ben ik gewoon niet populair meer (niet dat ik het ooit ben geweest maargoed) ?? hehe

• shadowrazor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-12-2024
Kijk es goed bij de server welke game het is, want bij mij is het zo als ik naar servers zoek, bij css, dat er servers van de oude cs bij zitten

Verwijderd

Het is weer eens een brakke steam update geweest, heb dat ooit ook eens gehad in cs 1.6. Je moet gewoon even goed kijken als de game wel voor cs:s is en niet voor gewoon cs. Heb er zelf namelijk ook last van.