De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...
Ik zou een Philips ToUCam nemen, 60 fps met 384x288 (of zoiets) en HEEL scherp. deze heeft nog een normale framerate met 640x480, namelijk 30 fps.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik heb de Philips ToUcam XS bestelt, kostte me 99 piekos, je hebt er ook de Pro versie, die kost 't dubbele en heeft dan ook de dubbele resolutie en framerate.
ehm iedere (beetje) webcam heeft in de specs vermeld 30fps bij 640x480...
I’m not like the OTTERS
actieman, de meeste hebben dan nog maar 15fps
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ze melden het vaak "slim" (=misleidend)
specs cam : 30fps , 640x480 ...
wat ze er niet bij zeggen is dat die cam het niet tegelijk kan
daar moet je meestal goed voor kijken .. en dan op de site van de fabrikant en niet die van de verkoper ...
specs cam : 30fps , 640x480 ...
wat ze er niet bij zeggen is dat die cam het niet tegelijk kan
daar moet je meestal goed voor kijken .. en dan op de site van de fabrikant en niet die van de verkoper ...
okay, tnx, genoeg tips voor de cam
maar hoe zet je het nu op om vanaf je eigen ip de plaatjes van de cam te 'serveren'?
ik wil weten of de katten op de aanrecht springen als ik weg ben, dan kan ik ze via het antwoordapparaat toespreken
maar hoe zet je het nu op om vanaf je eigen ip de plaatjes van de cam te 'serveren'?
ik wil weten of de katten op de aanrecht springen als ik weg ben, dan kan ik ze via het antwoordapparaat toespreken
De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...
Verwijderd
hoi,
ga eens kijken op www.truetech.com,
daar kan je een heel handig programma downloaden die het gelijk voor je op een site zet die je zelf kan aanpassen ;-)
succes !
ga eens kijken op www.truetech.com,
daar kan je een heel handig programma downloaden die het gelijk voor je op een site zet die je zelf kan aanpassen ;-)
succes !
Als je via je kabelmodem niet meer als 15 FPS kan laten zien is een webcam die 30+fps doet natuurlijk overkill.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Pagina: 1