Toon posts:

[Access] Subformr direct laten reageren op wijziging datum*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

ik ben al een aantal dagen bezig om een boekingsagenda te maken in access, maar ik loop telkens vast. Ik zal ff uitleggen wat de bedoeling is.

- In een formulier wil ik per ingevoerde datum zien wat de boekingen zijn.
Dus als ik in een veld 01-01-06 intyp moet in een subformulier alle boekingen voor die datum weergegeven worden, dus als ik de datum verander in 10-02-06 moet het subformulier ook meteen reageren en de boekingen van 10-02-06 laten zien.

Wat ik heb geprobeerd is het volgende:
- Ik heb een query gemaakt en bij criteria vraagt ie om de datum. Vervolgens heb ik een formulier van deze query gemaakt, maar elke keer als ik het formulier opstart vraagt ie om de criteria. Vervolgens heb ik een veld datum in het formulier zelf gemaakt en bij de criteria van de query ingesteld dat de criteria gelijk is aan de datum die in het veldje datum in het formulier wordt ingegeven, maar dit werkte ook niet.

Kan iemand mij helpen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vragen met betrekking tot Access en andere programma's uit Office-pakketten mogen tegenwoordig in Officesuites en -software gesteld worden. :)

PW>>OFF + titelfix. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Heb je je subformulier gekoppeld aan dat datumvak?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland