Tweakers, ik heb een vervelend probleem. Momenteel zit ik bij mijn vriendin achter de PC, en die had MSN 6.22 geinstalleerd staan. Ik wilde hiervan MSN 7.5 maken en heb dus 6.22 uninstalled. 6.22 Werkte voor de uninstall nog perfect.
Echter nu 7.5 geinstalleerd staat wil deze niet meer aanmelden. Elke keer als ik probeer in te loggen geeftie aan dat er een firewall geinstalleerd is, maar dat is er niet. De computer is geheel schoon, en ik heb de windows-firewall uitgezet, evenals de firewall die op de router zit (Edimax router), en toch geeft msn aan dat er een firewall op staat. Andere applicaties (limewire) gaven het ook aan, maar ik kan nix vinden.
Mijn antivirussoftware zit niet in de weg (Antivir staat geinstalleerd), en ook microsoft antispyware zit ook niet in de weg.
Heeft een tweaker een id waar dit aan kan liggen ?
p.s.: als dit eerder bij netwerk of software hoort, geef gerust een schop
Echter nu 7.5 geinstalleerd staat wil deze niet meer aanmelden. Elke keer als ik probeer in te loggen geeftie aan dat er een firewall geinstalleerd is, maar dat is er niet. De computer is geheel schoon, en ik heb de windows-firewall uitgezet, evenals de firewall die op de router zit (Edimax router), en toch geeft msn aan dat er een firewall op staat. Andere applicaties (limewire) gaven het ook aan, maar ik kan nix vinden.
Mijn antivirussoftware zit niet in de weg (Antivir staat geinstalleerd), en ook microsoft antispyware zit ook niet in de weg.
Heeft een tweaker een id waar dit aan kan liggen ?
p.s.: als dit eerder bij netwerk of software hoort, geef gerust een schop
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?