Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ja ik ben er ook best trots op, maar het zier er zo simpel uit! daar baal ik een beetje van
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Hmmm.
Ik dacht dat PCB's er toch anders uitzagen.
Uh Dirk-Jan..... zie jij wel een PCB.
Ik dacht dat PCB's er toch anders uitzagen.
Uh Dirk-Jan..... zie jij wel een PCB.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Schitterende PCB's. enige wat je bent vergeten, is dat je je naam er nog op moet zetten, nu heeft XOOM dat voor je gedaan.... 
Xoom is niet geschikt om plaatjes vanaf te linken, krijg je 9 van de 10 keer Xoom logo's. Ze denken dat dat reclame is, mij schrikt het alleen maar af.
De eerste PCB:
Gaatjes voor de bevestiging vergeten, en de chicanes in de onderste lijnen kunnen er ook uit.
De tweede PCB:
Het "overige" koper wordt vaak gebruikt als ground. Wellicht dat je dat daarvoor kan inzetten.
Nee, ik heb verder geen verstand van PCB's, maak ze zelf ook niet. Kijk alleen soms op een mobo.
En PCB's zijn inderdaad ook PolyChloorBifenylen
Xoom is niet geschikt om plaatjes vanaf te linken, krijg je 9 van de 10 keer Xoom logo's. Ze denken dat dat reclame is, mij schrikt het alleen maar af.
De eerste PCB:
Gaatjes voor de bevestiging vergeten, en de chicanes in de onderste lijnen kunnen er ook uit.
De tweede PCB:
Het "overige" koper wordt vaak gebruikt als ground. Wellicht dat je dat daarvoor kan inzetten.
Nee, ik heb verder geen verstand van PCB's, maak ze zelf ook niet. Kijk alleen soms op een mobo.
En PCB's zijn inderdaad ook PolyChloorBifenylen
Printed Circuit Board.
Dat is die plank, waar zal allemaal elektronische dingetjes op solderen, daar zit een patroon op, van koperbanen. Zal je vast wel eens opgevallen zijn.
Ook die rommel moet ontworpen worden, vandaar dus die proggies. Is net een puzzeltje, aangezien je geen paden kan laten kruisen. (kan wel, maar is duurder, draadbruggen, dubbelzijdig, multi-layer etc.)
Dat is die plank, waar zal allemaal elektronische dingetjes op solderen, daar zit een patroon op, van koperbanen. Zal je vast wel eens opgevallen zijn.
Ook die rommel moet ontworpen worden, vandaar dus die proggies. Is net een puzzeltje, aangezien je geen paden kan laten kruisen. (kan wel, maar is duurder, draadbruggen, dubbelzijdig, multi-layer etc.)
PCB = printed circuit board
jeweetwel, die plankjes met al die baantjes erop
jeweetwel, die plankjes met al die baantjes erop
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Opzich wel een slim truukje van Xoom om die plaatjes onlinkbaar te maken vanaf andere sites. Voorkomt dat hun servers gebruikt worden als digitaal opslagmedium. Want anders draai je je site bij je eigen provider en laat je al je plaatjes en al de andere bandbreedtevretende gegevens bij xoom vandaan komen. Dan hebben zij geen voordeel
maar jij wel.
Pagina: 1