Toon posts:

nieuwe voeding (voor een sli combinatie)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een voeding die geschikt is voor sli.
Dus ook 2 x een 6 pins kabel hebben voor deze kaarten.
Verder moet de voeding rond de 500 watt zijn.(niet minder)

Of is het toevalig zo dat dit niet nodig is omdat het moederbord genoeg stroom doorgeeft?
Moederbord: asus a8n32 sli deluxe.

Enig idee?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit lijkt me een beetje een opzoekvraag. Wat heb je zelf opgezocht? Hier is een en ander te vinden, en hier ook.

Je zou ook nog kunnnen kijken naar: Welke voeding heb ik nodig? Deel 14

[ Voor 12% gewijzigd door Noork op 08-01-2006 15:07 ]

Verwijderd

Mits je al 2 SLI connectoren wilt, blijft er nog maar een zeer select groepje van voedingen over. Ik zou zeggen: zoek gewoon op welke voedingen 2 SLI connectoren hebben, en maak daar dan je keuze uit.

Verwijderd

Ik heb deze voeding Tagan TG580-U22 580 Watt. Heeft 2 x een 6 pins kabel en is erg stabiel ook voor oc-en. Ook kun je een Tagan TG580-U15 580 Watt nemen. Deze kun je zelf de overbodige kabels verweideren.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik heb sinds donderdag een Topower 600Watt voeding van Computerland.
Deze heeft afneembare kabels, je sluit dus alleen aan wat je nodig hebt. 24-pins ATX connector, de extra 4-pins 12V-connector (die eventueel ook nog aan te passen is naar de 8-pins variant voor de toekomst), en 2 PCI-Express powerconnectoren die los van elkaar aan te sluiten zijn (dus niet 2 op 1 kabel). Kost wat, maar levert lekker stabiele lijnen op, en genoeg vermogen om een 2500+, 4 x 512MB, 2 x 6800GS, 3 HDD's en 2 opticals probleemloos aan te sturen.

Verwijderd

De merken waarvan ik verwacht dat ze wel een 500W+ voeding met 2 SLI connectoren in hun gamma hebben, zijn:
Antec
Tagan
Enermax (De Noisetaker en de Liberty alvast)
Thermaltake
Seasonic
OCZ

Je moet wel goed opletten, dat het wel 2 connectoren zijn ipv 1 connector. Vaak blijven ze daar nogal vaag over.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 15:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik al wat voedingen gevonden maar heb toch nog een vraagje:

De "Cooler Master RS-550-ACLY Real Power 550 Watt ":

Deze voeding heeft een 6-pins workstation connector..
Is deze connector te gebruiken voor een 2de videokaart?

verder twijfel ik nog tussen de volgende voedingen:

Antec NeoHE 550 Watt DUAL PCI-E
Nexus Technology NX-5000 500 Watt
Tagan TG530-U15 530 Watt
Tagan TG580-U22 580 Watt

Groet

Verwijderd

Ik denk het niet. Ik zie precies een rode draad ertussen. Die zou dus al afvallen.
Zoals ik al zei: controleer tot je 100% zeker bent dat de voeding wel degelijk 2 SLI connectoren heeft ipv 1.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Er zijn genoeg voedingen met 2 PCI-E aansluitingen hoor :) Alleen de prijs ligt dan wel meestal hoger dan 75 euro ...

Dit zijn de voedingen waarvan ik het weet;
- Enermax Liberty 400, 500 en 620 watt ( ca 100 en 150 euro )
- Hiper Type-R 580watt ( ca 100 euro ) moet je overigens wel de nieuwe hebben, oudere versies hebben er vaak maar 1 pci-e aansluiting meegeleverd.
- Antec truecontrol2 550watt (ca 120 euro) (wel meer van Antec, maar daar weet ik allemaal de namen niet van)
- Sunbeam Nuuo 550watt (ca 100 euro)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 14

Moge dudielijk zijn ...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.