Ik heb sinds kort een Sitecom DC-202 router om mijn @home breedband verbinding te delen en om als firewall naar buiten toe te funtioneren
ik heb een ftp server die ik wil delen met anderen alleen krijg ik geen verbinding van buitenaf,
op het interne netwerk werkt het wel goed.
Als ik op ftp server probeer in te loggen van buiten af krijg ik de volgende melding.
Er is een fout opgetreden bij het openen van de map op de FTP server. zorg ervoordat u
toegang tot die map hebt.
Details:
200 type set A.
227 entering passive mode (***.***.***.***,5,71)
426 connection closed, transfer aborted.
In de eventlog staat het volgende:
Event ID : 10
Event Type: Warning.
source : MSFTPSVC
User IEUser@ at host ***.***.***.*** has timed-out after 120 seconds of inactivity.
For more information, see Help and Support Center at
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Op de router staat de volgende virtuele server ingestelt:
service poort: 21
internet ip: Server IP
Enabled: staat aangevinkt
Protocol: 0
het gaat hierbij om een windows 2003 enterprise server, met ISS FTP Server.
niet help om dit probleem op te lossen heb de server zelf als een een dmz host gemaakt waarna allen poorten op stonden, ook dat loste het probleem niet op.
ik heb zelf anonieme verbinding toegestaan en alle gebruiker rechten gegeven op de map van de server, maar dit hielp ook niet.
Weet iemand mischien de oplossing voor dit probleem ? ik word er helemaal gek van
ik heb een ftp server die ik wil delen met anderen alleen krijg ik geen verbinding van buitenaf,
op het interne netwerk werkt het wel goed.
Als ik op ftp server probeer in te loggen van buiten af krijg ik de volgende melding.
Er is een fout opgetreden bij het openen van de map op de FTP server. zorg ervoordat u
toegang tot die map hebt.
Details:
200 type set A.
227 entering passive mode (***.***.***.***,5,71)
426 connection closed, transfer aborted.
In de eventlog staat het volgende:
Event ID : 10
Event Type: Warning.
source : MSFTPSVC
User IEUser@ at host ***.***.***.*** has timed-out after 120 seconds of inactivity.
For more information, see Help and Support Center at
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Op de router staat de volgende virtuele server ingestelt:
service poort: 21
internet ip: Server IP
Enabled: staat aangevinkt
Protocol: 0
het gaat hierbij om een windows 2003 enterprise server, met ISS FTP Server.
niet help om dit probleem op te lossen heb de server zelf als een een dmz host gemaakt waarna allen poorten op stonden, ook dat loste het probleem niet op.
ik heb zelf anonieme verbinding toegestaan en alle gebruiker rechten gegeven op de map van de server, maar dit hielp ook niet.
Weet iemand mischien de oplossing voor dit probleem ? ik word er helemaal gek van
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!