Toon posts:

Drivers voor videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Diamond drivers van de Diamond Viper V770 heeeel traag zijn, maar alles perfect regelen in tegenstelling tot de Nvidia Drivers. De drivers van Nvidia zijn wel veeel sneller, maar deze geven problemen op mijn computer in combinatie met een Sound Blaster Live 1024. Ik krijg dan met de Nvidia drivers heeel vals geluid in Unreal tournament. Iets wat ik met de Diamond Drivers niet heb. Weet iemand of ik soms een bepaalde versie moet pakken van de Nvidia drivers. Ik gebruik nu de 6.48 drivers. Moet ik andere nemen want ik wil dat vals geluid weg. Ik wil de Nvidia drivers absoluut behouden, want met de Diamond Drivers heb ik in Quake 3 op High quality maar 22 FPS (drie keer getest, want ik geloofde mijn eigen ogen niet) , en met de Nvidia 36 FPS. Wie heeft deze problemen ook en heeft ze kunnen oplossen. Alvast bedankt
specs: Luckystar 5MVP3 mobo met via apollo chipset, amd k6-2 450@550 met 128 mb, diamond viper v770, sblive 1024, 8,6 gb, cd rw, cd 52x creative, netwerkkaart thrust, modem 56k motorolla, scsi kaart scanner, 200 watt voeding

>:)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:37
wat jij zegt doet me denken aan wat ik een keer meemaakte bij iemand met een Diamond Stealth 3 en een SB128PCI: hij had de SB128 in het eerste PCI slot gezet, pal naast de Stealth 3. Met als gevolg wat jij beschrijft. Misschien heb je hier iets aan.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb nu de 3.68 drivers, ik heb gehoord dat die het snelste zijn...
In deze topic staat een link naar deze drivers.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done