Toon posts:

[XP] Messenger 99% Proc. Belasting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om de zoveel tijd slaat mijn msn messenger 7.5 op een of andere manier op hol.
Dan kan mijn systeem weinig tot niets meer... Msn Messenger pakt dan tot bijna 100% processor belasting..

Ik heb hier een goede virus scanner draaien (Norman) , ook heb ik geen last van Spyware en dat soort crap, net nog even gechecked.

Het enige wat ik kan doen is messenger afsluiten en opstarten, dat gaat goed.

Ik wordt er af en toe gek van, met bv gaim of miranda heb ik nergens last van, maar voor webcam berichtne met kennisen is msn net iets makkelijker.

Weet iemand toevallig wat mijn probleem zou kunnen zijn.

Hier mijn systeem.

Amd64 3200+ / 2048 ddr400 / x850tdpro / wd raptor 36GB / 3 * 250GB maxtor / 1 X Plextor PX-716AL / Soundblaster X-fi Fatal1ty / Gemonteerd op Asus a8n-e Mobo. WinXP SP2 Stripped.

Alvast bedankt MIkie

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je al geprobeert om MSN volledig opnieuw te installeren? Misschien dat één van de bestanden van MSN corrupt is geraakt, waardoor hij niet meer goed functioneert. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog niet geprobeerd, gaat ik gelijk doen.

Greetz Mikie

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:15
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:51:
Ik heb hier een goede virus scanner draaien (Norman) , ook heb ik geen last van Spyware en dat soort crap, net nog even gechecked.
Een goede virusscanner is alleen veel waard als je de nieuwste updates ervoor hebt... en idem met de spyware.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Vragen over MSN zijn beter op z'n plaats in Software Algemeen :)
WOS-> SA