Toon posts:

tv-out probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mannen,

M'n tv-out (op radeon 9600XT) heeft altijd gewerkt (op m'n sony trinitron wega tv) totdat ik nieuwe versie van windows xp gedraaid heb. Nu werkt het niet meer naar behoren.
Ik had vermoeden dat het aan palinstellingen of driver lag. Nieuwe drivers geinstalleerd en alle pal-settings gechecked, maar niks werkt.
Getest op andere tv, en werkt prima! Kabel is dus nog goed. Input op de tv ook gecontroleerd door er een videocamera aan te hangen.Werkt prima.
Andere pc (zelfde s-video kabel gebruikt) aangesloten op de tv(nogsteeds van sony) en dit werkt ook!
Echter, de combinatie van tv en pc die ik wil gebruiken werkt niet.
iemand idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen?
De tv flikkert nu heel erg.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:54
Probeer eens composite over svideo te sturen? ik vermoed dat je TV geen svideo ondersteund en je het altijd al zo hebt gedaan.

edit:
alhoewel, twijfelachtig wat ik hier zei...

[ Voor 19% gewijzigd door OnTracK op 08-01-2006 11:56 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, gat in het marmer geboord met zo'n grote gamma boor :) en s-videokabel & audio kabel onder het huis door getrokken. In de overgang van winxp sp1 naar sp2 is het fout gegaan.
Composite is analoog signaal, over die afstand (20 meter) gaat composite niet helemaal goed gok ik zo.
Maar.. s-video heeft het altijd gedaan, er zit zelfs een aparte s-video aansluiting op m'n tv (dus niet via scart) dus zou tv gewoon nogsteeds moeten ondersteunen.
andere tips?