[XP] Pc gaat telkens terug naar desktop

Pagina: 1
Acties:

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Topicstarter
Ik zit met een heel vaag probleem.
Mijn pc gaat telkens terug naar de desktop terwijl ik aan het gamen ben en raakt vaak ook "focus" kwijt van de schermen die ik op dat moment aan het gebruiken ben. De game of toepassing blijft echter gewoon aktief en draaien, het is net of iemand op de "terug naar de desktop-knop" indrukt.
OS is windows XP pro, volledig geupdate, sp2 enzo, radeon 9600 met redelijk nieuwe omega drivers erop (enelaatste ofzo) verder geen bijzondere hard of software.
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/7691/taakbeheer1he.jpg
Dit zijn ongeweer de processen die meedraaien, afgezien van Grabit en firefox en winamp tijdens het gamen.

[ Voor 18% gewijzigd door Francis op 08-01-2006 11:05 ]

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je al gekeken wat voor processen er op de achtergrond draaien? Misschien steelt een ander programma de focus van je game? Gebeurt dit ook als je een ander programma draait? Fullscreen programma's als games gaan namelijk naar je desktop toe als er een ander programma focus vraagt, bij een gewoon programma (in een schermpje dus) verliest het programma focus. Gaat hij bij gewone programma's ook terug naar je desktop of verliest hij gewoon focus? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Topicstarter
Bij andere programmas verlies hij gewoon focus, geen rare processen op de achtergrond (tobo muis software, antivirus die nooit iets uit zichzelf doet verder alleen windows meuk)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien toch eens een nieuwe videodriver proberen? Heb je wellicht die itouch software al eens uitgezet? :)

Francis O+

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Klinkt als een virus of spyware. Draai hitman pro en je virusscanner (ik kan het gratis AVG aanraden :)).

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Topicstarter
Nope, geen virus en ook geen spyware....

• ITMON
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-10-2024
Draai je toevallig een dual-monitor configuratie?
Gamen op't 1ste scherm en klikken op't 2de zorgt wel eens voor verlies van focus.

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Topicstarter
Nope, geen dual.

Pagina: 1